• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pim

Pim

Detailing trainee
26 mei 2010
10
47
Zo ook maar is aanmelden.

Mijn naam is Pim en ik kom uit het oosten van het land. Ik studeer in deeltijd en werk daarnaast in de autobranche waar ik mij regelmatig verbaas over het haastwerk van sommige poetsbedrijven. 8-()) Mijn zaterdagmiddag collega is wellicht een bekende van jullie aangezien hij hier ook ergens rondzwerft op het forum onder de naam Remon meen ik.

Na het poetsen van familie voertuigen overgegaan op het poetsen van mijn eigen bromfietsen en later mijn eigen auto's. Zelf rijdt ik in een 10 jaar oude Subaru legacy die aan alle kanten beschadigingen heeft. De vorige eigenaar was zelfs zo slim om de hele auto rondom bij te lakken met een lakstift van een andere kleur en deze vervolgens na te lopen met blanke lak waardoor polijsten met de commandant geen resultaat bood. Ik vond het verder de moeite niet dus heb het maar gelaten. Mijn vader heeft een paar maand geleden een poging gedaan om dit op te lossen door een techniek die jullie allemaal wel bekend is 'wetsanden' noemen jullie dat geloof ik. Mijn pa wist duidelijk niet waar hij mee bezig was want de linkerkant en achterklep heeft nu op sommige plaatsen een grondlak uitstraling :-" Al moet ik zeggen dat het linker voor spatbord redelijk gelukt is.