• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

pinnacle souveran pastewax of dodo rubbishboy juice edition

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
50
Ik twijfel nog al tussen souveran paste wax of rubbish juiced edition voor op een metallic zwarte audi. Heeft iemand ervaring met deze 2?

souveran ken ik niet.. juiced edition schijnt wel een goede te zijn.
die van mij is onderweg (samen met original edition)

tzt wel een reviewtje maken.. (verwacht hem donderdag of vrijdag)

Ik verwacht dat de Souveran een heeeel mooie wax is voor deze kleur audi, maar kan het verschil niet uit eigen ervaring staven.

De souveran is net zo makkelijk te verwerken als de Fuzion. Echt super. Gebruik hem wel is op donkere kleuren en daar werkt hij prima op. Standtijd is echter wat aan de korte kant.

Heb pas een potje souveran aangeschaft en moet zeggen op donkere kleuren is ie echt super, tis gewoon paneel per paneel aanbregen en daarna onmiddelijk terug afnemen. Niet laten curen dus. De standtijd is wel maximum drie weken gok ik zo. Dus zoek je een wax die lang op de lak blijft ga dan voor de RBJE anders is de souveran een topper!

3 weken is voor de gemiddelde forummer toch wel lang genoeg??

mensen van pinnacle zeggen trouwens 2 tot 3 maanden, maar dat zal wel marketing zijn?

aron147 zei:
3 weken is voor de gemiddelde forummer toch wel lang genoeg??

mensen van pinnacle zeggen trouwens 2 tot 3 maanden, maar dat zal wel marketing zijn?
Voor de detailers onder ons wel, voor iemand die om de paar maanden wax aanbrengt niet. Nu die 2 a 3 maanden die ze bij pinacle beweren haal je volgens mij nooit