• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plastic cabrio ruit polijsten?

Michiel Arndts

Detailing rookie
16 mrt 2010
16
0
Ik heb een Suzuki Vitara cabrio uit 1992. NU zit daar een nep leren dak op met aan de achterzijde een slap plastic raam.
Kan ik dit polijsten? Ik heb een Dap500 met licht en medium polijstmiddel en een oranje, rode, zwarte en nog een pad.
Graag advies.

Met de dap icm een light-polish en zwarte pad gaat prima.
Eigenlijk zou je een witte pad moeten hebben maar met zwart gaat het ook.
Dap op standje 2-3 zetten.

Grtz. Rob

Ik heb finale gebruikt op een porsche cabrio ruit en dat ging boven verwachting goed. Op zwart was voldoende om de aanslag te verwijderen.

Pro polish van PB met de hand deed niet veel.

zoals ik het begrijp is het van dat dikkere folie?

"michiel arndts" zei:
met aan de achterzijde een slap plastic raam.

dan zou ik het wel op een vlakke (SCHONE) ondergrond leggen denk dat je anders weinig positief resultaat zult halen.

Volgens mij zitten de krassen/wazigheid alleen aan de buitenkant. Vlakke ondergrond had ik al wel bedacht. Maar ik kan dus het beste een pad gebruiken met een cutting factor van 0 met een ligth polish.
Het is van dat dikke plastic ja wat je gewoon op kan rollen. Ik ga dat van de week maar eens proberen.