• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plasticvrij verzenden

Ja, Tim, en heb begrip voor het dilemma. En blij om te zien dat er aandacht voor is.

Ik haal dan ook liever af (zonder de doos etc) dan dat ik het laat bezorgen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Goed om er mee bezig te zijn, over na te denken in een tijd waar een oplossing vast niet eenvoudig is.
Papier, chips, plastic. Als het vulmateriaal weer te zwaar is, heb je meer brandstof nodig etc etc.

Ik heb de rust dat CC vaak goede oplossingen bedenkt, dus dat zal hier ook vast zo zijn.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Cordoba
Zowel de dozen als luchtzakjes herbruik ik voor bijv. een MP zending. Nogmaals beetje reclame voor CC.
Plastic is goed herbruikbaar. Op mijn werk zijn er ook veel leveranciers die dit gebruiken, ook dat herbruiken wij.

En als je het niet kan of wilt verbruiken: plastic in de oranje bak en papier in de blauwe
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
en een gerecycled pakje :)


IMG_8899.jpeg
 
@GeBas Tip: Als je een doos lager wil maken. Snijd aan de binnenkant van de doos met een scherp mesje. En trek dan een lichte en rechte lijn. Zo vouw je hem strakker dicht.
Ik weet nog goed dat ik op mijn vorige werk ook zo een pakket had ingepakt. Collega's lachen zich dood :laughing:
 
  • Leuk
Reactions: GeBas