• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsfanaat meldt zich

EricLC

Detailing rookie
19 mrt 2010
31
10
67
Amsterdam
Nou, daar ben ik dan; al 10 jaar een fanatieke autopoetser.
Ooit begonnen met Autoglym, maar heb een paar jaar terug op een klassieker beurs Meguiars ontdekt. Geweldige serie produkten.
Mijn wagenpark bestaat nog uit 3 auto's: een Fiat Panda 100HP Sport, Een Triumph Spitfire 1500 uit 1978 en een Jaguar XJS 6.0 V12 Coupe uit 1994. Ik zeg nog, want de Panda is te koop (zie autoweek en Autotrader).
Ik hoef niet te vermelden dat alle drie auto's er fantastisch uitzien!
Verder onderhoud ik nog de auto van mijn echtgenoot, een MINI ONE Park Lane uit 2006 en de Opel Corsa 1.2 van mijn schoonmoeder uit 2005.
Dus ik was en poets heel wat af.
Ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen met andere produkten en mag natuurlijk graag kijken naar prachtig glimmende auto's

Groeten Eric

Welkom,

Pech voor de Panda, Die twee engelsen zien we hier graag in foto's
Het is hief ff drukker dan op jaguarforum :jippie en minstens zo leerzaam

Hans

Welkom...

this_thread_is_worthless_without_pi.webp

Tijd voor een update en dan vooral wat betreft het wagenpark: De MINI is eruit (leasewagen terug naar de baas). Vervangen door een (prive) Audi A4 1.8 20V; verder onlangs een Daimler Double Six uit 1996 aangeschaft. Zie binnenkort onder kopje 'Projecten' de aanpak van deze auto.
Verder haal ik best veel informatie van dit forum, dus dank voor al jullie bijdragen. Ik word zowaar nog een pro op dit gebied!

Groeten, Eric.