• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poetstrucker stelt zich voor

poetstrucker

Detailing trainee
4 feb 2013
12
47
Hallo,

Ik ben Mark, 19 jaar en woonachtig in de buurt van Zwolle. Mijn gebruikersnaam zegt het al: ik ben in het dagelijks leven vrachtwagenchauffeur/verhuizer(ga misschien nog bijleren voor transportplanner)
Ik kijk nu sinds een paar weken mee op dit forum en er ging echt een wereld voor mij open op het gebied van autodetailing8-())
Ik was al wel bekend met het 5 stappenplan en wat producten van Meguiars, namelijk de volgende:

- NXT Generation Wash & Wax Kit
- Quik Clay Detailing System Kit
- Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1'
- Deep Crystal Polish 'Step 2
- Gold Class Bug and Tar Remover
- Hot Rims All Wheel & Tire Cleaner

Aanbrengen van de middelen gebeurt allemaal met het handje. Machinale ervaring heb ik alleen met zo'n prutsding van Carpoint, gelukkig ook maar 1 keer mee gewerkt:eek:)

Tevens ben ik sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Seat Leon 1.6 16v Sport uit 2004:heart_eyes:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Een auto waar ik heel zuinig op ga zijn 8d

Ik hoop hier ook heel veel te leren over het gebied van autodetailing.

Gr. Mark
 
welkom en veel plezier hier op het forum. mooie auto ook , ik ben nu in opleiding om vrachtwagenchauffeur te komen weliswaar in belgie maar misschien kom ik je wel eens tegen op de weg :)
 
Wauw, wat een warm welkom hier,^^

@vanacker.bruno@gmail.com: Dat gaat niet gebeuren helaas, moet de vrachtwagen met meerdere chauffeurs delen. En die zijn er helaas niet zo zuinig op als ik dat ben, dus die strijd heb ik maar opgegeven:no

@anory: wie weet,;) Dat zal dan wel niet in België zijn, kom namelijk niet in het buitenland.

@Lubra: Tja dat het verslavend is ben ik inmiddels achtergekomen:-b

Oja, afgelopen Zondagavond mijn eerste bestelling geplaatst bij Carclean, Dinsdag was het pakketje binnen... Was netjes verpakt, kortom ik vrees dat ik nog een paar bestellingen ga maken bij Carclean:-b

Dit zat er in de bestelling:

Meguiar's Professional - All Purpose Cleaner (APC) - 3780ml
Monello - Microfiber bundel - Trio
Monello - Lavare shampoo - 500ml
Monello - Disco Duo applicator pads
Carclean.com - Micro-Restore Concentrate - 946ml
+ een Gratis Monello Picollo Nero:)

Lijkt me een goed begin dacht ik zo...
Foto's volgen nog, Zal van de week eens foto's maken van mijn collectie.