• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijst apparaat?

Daanson26

Detailing rookie
27 jan 2015
2
0
29
Hallo,

Ik hou me nu al een ruim jaartje bezig met het poetsen van de auto. Nou kan ik een polijst apparaat uitzoeken, maar welke? Het zijn er zoveel!!
Ik zag de dap900 v3 starter kit iclusief een aantal pads! Maar kan ik daar mee overweg? Mijn wens is om swirls en kleine krasjes weg te halen.

Kunnen jullie mij helpen?

Daniel

Hallo Daniel,
Voor het door jou aangegeven doel is deze machine een prima apparaat. Uiteraard moet je leren er mee te werken. Hiervoor geeft CarClean regelmatig cursussen, wat zeer is aan te raden.
Maar misschien woont er bij jou in de buurt iemand die al ervaring heeft en het je het in de praktijk eens wil laten zien? En ook veel lazen op het forum over ervaringen zal je zeker helppen.
Ook uitleg bij CarClean is altijd mogelijk, als je maar wel eerst telefonisch een afspraak hier voor maakt.
Ik wens je veel wijsheid toe bij het maken van je keuze. Succes. Jan

Hee Jan,

Bedankt voor je reactie! Ik wil idd een clinic gaan volgen. Ik ga ook maar even langs de winkel zelf om meer informatie te krijgen over de machines!