Ik weet uit eigen ervaring dat de lak van de Stilo best hard kan zijn (heb er inmiddels al aardig wat gepolijst). Om tijd te besparen kun je overgaan op bv. Monello Inizio Forza met de oranje pad (evt. zelfs gele pad of het paarse wolletje). Je kunt ook verder met de Mezzo en de oranje pad, maar dan zal je meer passes moeten maken. Uiteindelijk zal het resultaat hetzelfde zijn als met de Inizio, maar je bent er alleen veel langer mee bezig.
Als ik zou mogen kiezen, zou ik nog een fles Inizio Forza aanschaffen. De rest van de lak zal hoogstwaarschijnlijk net zo hard zijn, dus ben je een hele tijd bezig om de gehele auto swirlsvrij te krijgen. Soms is het ook zo dat je nu eenmaal moet accepteren dat niet alle krasjes eruit kunnen worden gehaald.
Als ik zou mogen kiezen, zou ik nog een fles Inizio Forza aanschaffen. De rest van de lak zal hoogstwaarschijnlijk net zo hard zijn, dus ben je een hele tijd bezig om de gehele auto swirlsvrij te krijgen. Soms is het ook zo dat je nu eenmaal moet accepteren dat niet alle krasjes eruit kunnen worden gehaald.