• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten gelcoat

leejoow

Detailing trainee
14 jun 2013
13
47
Ik heb de Nauta Nova Boat Restore kit aangeschaft (https://www.carclean.com/nl/dap900-v3-nauta-nova-boat-restore-kit.html) en ben vandaag met goede moet aan de gelcoat van de kuip van onze zeilboot begonnen. Het zag er direct een stuk beter uit, maar er blijft aan de bovenzijde een stuk dat ik niet netjes krijg. Het lijkt erop dat dit vuil is in een ruwe gelcoat.

Ik heb ook nog een gele pad liggen en Monello Veloce staan. Zou ik hiermee verder kunnen komen of zeggen jullie dat ik eigenlijk andere pads nog moet bijbestellen?
 

Bijlagen

  • IMG_1659.jpg
    IMG_1659.jpg
    100,5 KB · Weergaven: 209
Het is enerzijds al wat dun aan het worden. En anderzijds lijkt het mij het begin van porositeit
Ik zou er niet zwaar tegenaan gaan, grijs in de diepte misschien met een paintcleaner weg proberen te krijgen
En anders accepteren
 
Ik denk ook dat de bovenrand dun aan het worden is. Je kijkt daar door de gelcoat heen lijkt het.
Ik zou daar voorzichtig zijn.