• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polish/Sealant op mijn bumpers => nu witte vlekken

nickdd

Detailing rookie
13 mrt 2011
1
0
Hallo,

Het was mijn bedoeling om mijn nieuwe auto (1 maand oud ondertussen) goed te verzorgen en daarom had ik een hoop producten bij carclean besteld.
Vorige week ben ik dan ook (iets te) enthousiast aan de slag gegaan en de volgende producten gebruikt:

- eerst een was met dodo juice
- daarna Poorboys professional polish
- dan Poorboys EX-P pure sealant
- tot slot Poorboys Natty's paste wax

Ik wist niet dat ik de auto daarvoor moest afplakken met als gevolg dat op de kunststoffen delen (bumper en ruimte tussen de deuren) ik nu overal witte uitslag heb en het niet meer zwart ziet.

Welk product dien in aan te schaffen om dit terug te verwijderen en alles terug mooi zwart te krijgen.

Ik hoop tenminste dat dit nog kan.
Hij is nog maar een maand uit en die strepen zien er niet uit ...
 
Afplakken gebeurt meestal bij machinaal polijsten om spetters op kunststof te voorkomen.
Met het handje is het net zo makkelijk om met een beetje zorg uit de buurt van (zwart) plastic te blijven.

Kijk ook even of je met eenvoudige melamine sponsjes geholpen bent.
 
Hey Nick,

Probeer het eens om met APC en bijvoorbeeld een kwastje die witte wazen te verwijderen.