haha waarschijnlijk, al heel wat bestellingen gedaan hier, maar nog nooit emmers. Maar dat komt omdat ik nog een goeie set emmers van Valet Pro met grid...Da's een hint dat het tijd wordt om zo'n emmer te kopen
Je koopt een voordeelset en daar heb je dus al korting op gehad. Sowieso zit een extraatje er dan niet meer in. De washcoat is een specifieke promotie voor de nieuwe Lancia 2.0. Daarnaast krijg je ook nog eens gratis verzending (voor ons is het niet gratis uiteraard).Stond ik net te graven als een klein kind in mijn aangekomen bestelling
Dan ben je toch teleur gesteld dat er geen extraatje bij zit.
Ik persoonlijk vind dat de GRATIS: Sample Washcoat niet mee telt. dat hoort al bij de lancia foam kit
Schamen ik nee hoor Wat er beschreven staat in de beschrijving is toch geen gratis extraatje meer dan moet je het niet in je omschrijving zetten en er wel bij doen dan is het wel weer een extraatjeBekijk bijlage 134336
Als het goed is, zit er een laagje foam middel in de lance, dat is al een extraatje en dan nog klagen als je daarbij een sample Washcoat krijgt?
Gebruik die maar om je mond te spoelen...
Ga je schamen @glutendokter
Moet ik wel zeggen dat ik nog niet eerder een voordeelset had besteld maar wel altijd boven de €50 en dan altijd gratis verzendkosten.Je koopt een voordeelset en daar heb je dus al korting op gehad. Sowieso zit een extraatje er dan niet meer in. De washcoat is een specifieke promotie voor de nieuwe Lancia 2.0. Daarnaast krijg je ook nog eens gratis verzending (voor ons is het niet gratis uiteraard).
Dus ja, dan zit een cadeautje er helaas niet in. Uiteindelijk willen wij ook nog een boterham kunnen verdienen.
Sample Artico Magico zit er niet meer beschikbaar bij.
Dat komt omdat je altijd dingen in de Bonus haalt.Ik krijg bij de Albert Heijn ook nooit een verassing of een cadeautje, misschien ook maar eens achteraan gaan.