• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Een gratis sample heb ik altijd als erg leuk ervaren. Zo kwam ik ook met producten in aanmerking die ik anders niet zomaar had gekocht. Als er niets bij zou zitten, dan is dat geen enkel probleem. Leuk een cadeautje, blij met alles.
 
Gratis producten zijn top, maar ik vraag mij een beetje af wat ik hier mee gaan doen :yum :D ik heb zo geen emmer, shame on me :sob:
1603108765778.png
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: 350Z en Quantoxx
Stond ik net te graven als een klein kind in mijn aangekomen bestelling

Dan ben je toch teleur gesteld dat er geen extraatje bij zit.
Ik persoonlijk vind dat de GRATIS: Sample Washcoat niet mee telt. dat hoort al bij de lancia foam kit

Je koopt een voordeelset en daar heb je dus al korting op gehad. Sowieso zit een extraatje er dan niet meer in. De washcoat is een specifieke promotie voor de nieuwe Lancia 2.0. Daarnaast krijg je ook nog eens gratis verzending (voor ons is het niet gratis uiteraard).

Dus ja, dan zit een cadeautje er helaas niet in. Uiteindelijk willen wij ook nog een boterham kunnen verdienen.


Sample Artico Magico zit er niet meer beschikbaar bij.
 
Bekijk bijlage 134336

Als het goed is, zit er een laagje foam middel in de lance, dat is al een extraatje en dan nog klagen als je daarbij een sample Washcoat krijgt?
Gebruik die maar om je mond te spoelen...

Ga je schamen @glutendokter
Schamen ik nee hoor Wat er beschreven staat in de beschrijving is toch geen gratis extraatje meer dan moet je het niet in je omschrijving zetten en er wel bij doen dan is het wel weer een extraatje :p
Geen foam middel in de lans zat wel een 5 liter jerrycan naast:yum
 
  • Boos
Reactions: RedCat
De verrassing is er inderdaad een beetje af.. geen gratis kadootje van Carclean meer.. :pensive:

Kortom, het had gewoon wat.. iets waar je altijd blij mee was. Want je kreeg het gratis.. en het was van Carclean.
Een pad van 0,50 was zeker een 1,00 waard want hij was was van Carclean... Dat ene gratis doekje van toen blijft echt special.... dat blijft dat ene doekje die je ooit GRATIS van Tim hebt gekregen...
 
  • Grappig
  • Verdrietig
Reactions: Tim en RedCat
Je koopt een voordeelset en daar heb je dus al korting op gehad. Sowieso zit een extraatje er dan niet meer in. De washcoat is een specifieke promotie voor de nieuwe Lancia 2.0. Daarnaast krijg je ook nog eens gratis verzending (voor ons is het niet gratis uiteraard).

Dus ja, dan zit een cadeautje er helaas niet in. Uiteindelijk willen wij ook nog een boterham kunnen verdienen.


Sample Artico Magico zit er niet meer beschikbaar bij.
Moet ik wel zeggen dat ik nog niet eerder een voordeelset had besteld maar wel altijd boven de €50 en dan altijd gratis verzendkosten.
Had dit dus nog niet begrepen dat dat dan zo werkt. De washcoat staat al beschreven bij de omschrijving die zie je dan toch niet meer als verassing.
 
  • Verdrietig
Reactions: RedCat