• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
@Tim - Thanx for the reply. :D

Ik wilde wat reviews neerzetten omdat bij veel producten de reviews ronduit vaag zijn. (a la ''Velgenreiniger is slecht, want verwijderd geen krassen van mijn stoffen bekleding'') Toen viel het mij op.

Wat mij trouwens ook opviel, maar ik zal wel iets over het hoofd zien: Niet bij alle producten kan je het ( :heart: ) aanklikken naast de [in winkelwagen]. Weet zo even maar één voorbeeld en dat is de Faro-bundel. (Of de tekst; ''zet op verlanglijst'')

(Google Chrome)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, bij bundels en configurables (zoals dat mooi heet) kan het nog niet (wensenlijst).

Even een workaround om toch reviews te kunnen plaatsen als je ingelogd bent en je ziet die mogelijkheid onderop niet:

Voeg aan de url helemaal achteraan een ? toe en druk op enter. Daarna kun je wel een review plaatsen! Laat maar even weten of dit voor jullie gewerkt heeft.
 
Ik heb 0 spaarpunten..
Dat is zat voor jou. :D

Zonder gekheid, dat is niet de bedoeling, maar daar is wel deze test voor. Ik kan niet beloven dat we alles recht kunnen trekken, maar we zijn druk bezig om te kijken wat de oplossing moet zijn samen met de maker van de Rewards module.

Als je een recensie schrijft krijg je punten...in het verleden wel eens gedaan en dacht, ik zal eens kijken...nu kan ik geen recensies meer schrijven, ben ingelogd maar de site blijft aangeven dat alleen ingelogde gebruikers kunnen schrijven...vreemd.
Ik denk dat ik het opgelost heb. Fingers crossed. Dat ging makkelijker / sneller dan verwacht.
 
Dit lijkt een caching fout, als ik de cache leeg dan zie ik het blok om te kunnen reviewen. Maar zodra de server de cache opgewarmd heeft (zoals dat heet) krijg je blijkbaar als ingelogde gebruiker de pagina te zien die een gast normaal te zien krijgt. Daar duiken we ook nog in, maar een oplossing kan wel even duren.

Mochten deze problemen zich voordoen kan je ook eventueel eens Ctrl+F5 proberen, dat is refresh zonder cash benadering. Of via een incognito modus.

Greetz Emiel
 
@Altos : bij de laatste stap, vooraleer je kiest met welke methode je wil betalen, zie je links onderaan: spaarpunten inruilen..
juist gedaan en nog eens een flinke korting extra, bovenop de 21,8 % letitrain korting
dikke mercie aan CC, weeral een top actie...
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Altos
Mochten deze problemen zich voordoen kan je ook eventueel eens Ctrl+F5 proberen, dat is refresh zonder cash benadering. Of via een incognito modus.
Dat klopt als het een cachefout van de client / jouw browser zou zijn, maar in dit geval was het onze server die je een pagina aanbood alsof je niet ingelogd zou zijn.
 
  • Leuk
Reactions: TWA
@Tim - De punten kunnen mij gestolen worden, dus daar gaat het mij niet om, maar...

5) Bestelling geplaatst en langer dan 1 jaar klant: 6 punten per € 50 per order

Ik heb een bestelling gedaan van €246,59. Na de LIT-korting was dit nét over de €200. Ik heb hiervoor 18 punten ontvangen i.p.v. 24.
 
Hier wel netjes bijgeschreven van de let it rain actie. Ook netjes gebruik kunnen maken van mijn verjaardagstegoed..
Leuk! Ik weet niet of het een must is, de kleine cadeaus waren ook erg leuk en vooral het steeds weer ontdekken van nieuwe producten blijft leuk! Al snap ik ook dat het voor veel mensen wel binding geeft en een extra incentive om terug te komen en meer te bestellen.
Persoonlijk ligt die incentive al in de persoonlijke benadering en service van carclean. Ik wijk eigenlijk alleen uit wanneer artikelen niet te krijgen zijn, wanneer ze uitverkocht zijn en ik ongeduldig ben of wanneer ik tweedehands (vaak ook weer via dit forum) een leuke deal tegenkom...
 
Ook hier geen punten, ondanks bestelling tijdens LetItRain actie.
Maar goed, mijn bestelling is ook nog niet uitgeleverd vanwege onvoldoende voorraad, dus wellicht dat dat er iets mee te maken heeft.

Inmiddels is mijn bestelling uitgeleverd, maar nog steeds geen punten.
Lijkt erop dat het systeem nog niet waterdicht is (om in stijl van LetItRain te blijven ;) )...
 
Hier ook niet helemaal perfect. Wel punten ontvangen, maar niet de juiste aantallen. Eerste keer deze maand 6 punten per 50 euro besteed.
Nu staan er op 135 euro 10 punten, dus ineens 5 puntjes per 50 euro. Terwijl ik toch echt al langer dan 1 jaar bij Carclean klant ben..
Niet dat t enorm veel verschilt maar @Tim voor de bugfixes misschien!