• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ja zag het vandaag bij bestelling dat ik 5 punten. Altijd leuk toch punten sparen, cadeau's waren ook altijd leuk natuurlijk.
 
beloning.png


Nu valt mijn kwartje pas... :p
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Cordoba en Tim
Een gratis product is variabel, als wij er ruimte voor hebben, doen we er een gratis product bij.

De spaarpunten draaien momenteel test. En je krijgt momenteel wat punten voor bijvoorbeeld het inschrijven voor de nieuwsbrief en het schrijven van een review. Ook krijg je wat punten als je jarig bent geweest. We gaan dat nog evalueren en uitbreiden.
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat dit getest wordt. Gratis producten is in het begin zeker leuk maar na een tijdje minder en minder vind ik. Het spaarprogramma is wel handig. Voordelig voor de klant en zorgt voor klantenbinding, dus een plus voor jullie. Alleen had ik gedacht ook een punt te krijgen bij het plaatsen van een bestelling. Dit kan misschien een feature zijn voor in de toekomst?
 
Hartstikke leuk dat er wat nieuws is toegevoegd qua punten sparen, ik vond het gratis presentje altijd al helemaal top, kunnen een hoop andere webshops een voorbeeld aan nemen!
Ik heb onlangs wat puntjes mogen ontvangen, echter kan ik nergens vinden hoe ik deze kan inwisselen, is dit nog niet ingevoerd of kijk ik er gewoon overheen?
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Om eventjes in te pikken op de spaarpunten: hoe verlopen de testen? Is dit systeem nu al in voege? Ik heb vorige week dus een redelijke bestelling gedaan (ja weliswaar met de actie let it rain), maar een presentje zat er niet bij. Geen enkel probleem daar ik zeker wel begrijp wat de bedoeling is/was van die leuke gratis goodies. Maar ik zie net dat ik dus ook geen spaarpunten heb gekregen (voorlopig alleen bij reviews?, wat ik overigens nog nooit gedaan heb, of bij nieuwsbrief, waar ik al voor was ingeschreven) en dat vind ik persoonlijk nu wel een beetje jammer. Zeker omdat het naar mijn gevoel toch wel een fikse bestelling was (ja ondanks de korting). Nu heb ik (voorlopig) het gevoel dat ik als "trouwe/bekende" klant wat uit de boot val. Iets wat ik niet had wanneer er een leuk presentje bij de bestelling zat.

Ik bestel bij CC voornamelijk omwille van de service. Voor 22u bestellen en s'anderdaags in huis. Veel zaken die hier voorbij komen, kun je ook gewoon aan jullie vragen via mail en jullie zullen je best doen om een oplossing of antwoord te vinden. Er wordt hier geluisterd naar welke produkten er eventueel in de shop bij kunnen komen, wat voor jullie haalbaar is natuurlijk. Dank daarvoor.

Het puntensysteem zal ook staan en vallen met wat je ervoor in de plaats krijgt.
Om een voorbeeld te geven: bij ons om de hoek bij de bakker geven ze ook een spaarkaart. Je krijgt per euro een zegeltje. Kort samengevat: Bij volle spaarkaart (250 zegels = 250 euro) krijg je 2.5 euro korting op je volgende bestelling. Ik denk dat het duidelijk is dat dit peanuts is. 250 euro spenderen om 2.5 euro korting te hebben.
Het puntensysteem zal naar mijn gevoel dan ook voor voldoende beloning moeten zorgen. Als ik bij wijze van spreken 1000 euro moet spenderen bij jullie om 10 euro korting te krijgen ( om maar iets te zeggen), dan is het logisch dat mensen voornamelijk gebruik gaan maken van kortingsacties.

Kortom: Jullie doen fantastisch werk, luisteren en proberen in te spelen op de huidige trends/produkten… De service is zéér goed en dat alleen al zorgt ervoor dat klanten bij jullie terugkeren. De gratis goodies worden hier héél erg gewaardeerd, vandaar dat er soms reacties op komen van mensen als ze eens niets hebben ontvangen. Waarom? Het geeft de mensen een goed gevoel en dat ze gewaardeerd worden voor hun aankoop. Ongeacht als ze nu iets zijn met dat produkt of niet. Een klant voelt zich graag gewaardeerd en niet één of ander nummertje. Wat zijn mensen die een éénmalige aankoop doen bij jullie met hun spaarpunten? Is het dan niet beter van een presentje erbij te doen? Zo krijgen de mensen iets "fysiek" bij hun bestelling. Ipv wat digitale spaarpunten.

Ik ben er nog niet uit welke optie ik nu prefereer. Om duidelijk te zijn (en geen vlaag aan opmerkingen te krijgen hier): Ik ben zéér tevreden met een presentje! Ik zou ook zéér tevreden zijn met spaarpunten!

Wil gewoon hier even mijn huidig gevoel weergeven.

Allez, shoot me! :p
 
Zeer goed verwoord @M3fan hier hetzelfde. Het gaat niet om iets gratis te willen hebben, maar als je toch spaart wil je weten hoe en met welke gegevens.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
@M3fan : ivm de spaarpunten.. heb je gekeken bij je account ( dus niet bij het forum, maar bij de webshop ) onder de rubriek spaarpunten historiek..? Ik heb bvb op 17/02/2020 tijdens de actie Letitrain wel 18 spaarpunten gekregen voor een bestelling van 182,20 euro en daarbovenop nog 16 % korting...
 
@Rednose : had het ook niet verwacht, doch omdat @M3fan er over begon ben ik het gaan nakijken en zag ik de punten staan bij de bestelling..
mss dat iemand van CCHC een woordje uitleg kan geven..?
 
@PA27506 : bij mij staat er bij Spaarpunten geschiedenis: " Je hebt geen punten".
Nieuwsbrief: ben ik geabonneerd. Geen punten.
Reviews: Heb ik nog niet geschreven, dus daar verdien ik ook geen punten, begrijpelijk.

Als de voorwaarde is dat je enkel punten krijgt bij een bestelling zonder korting dan kan ik het begrijpen zoals @Rednose aangeeft. Denk dat daar de logica zit. Mijn vorige bestelling dateert van 20/12/19, toen was het spaarpuntensysteem nog niet in voege/testfase.