• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Spaarpunten voor mij.
Vaak zit er iets tussen dat ik nooit gebruik of zal gebruiken.
Laatst nog zo'n geur ding om in de auto te hangen, verschrikkelijk die dingen.
Het is dan zonde om in de vuilnisbak te gooien of ergens achteraan in de kast te laten liggen.
 
What if.... Tot X-bestellingen een free gift (ivm onbekende producten testen), na X-bestellingen spaarpunten optioneel.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het puntensysteem is handig voor mensen die regelmatig bestellen, dan kunnen ze zelf een duurder product uitkiezen na een tijdje of iets wat ze vaak gebruiken.

Heb zelf gestemd op de optie om een gratis product erbij te krijgen, dit omdat ik het altijd spannend vind om te kijken wat ik krijg en daarbij kom je ook nog weleens producten tegen die je nog niet kent. Zo kan je kijken of dat product misschien beter is of lekkerder ruikt dan wat je nu gebruikt.

Wat betreft het gratis krijgen van iets zie ik het niet als verplichting, als er niks extra bij zit, even goede vrienden. Zit er wel iets bij dan is het supertof!
 
Ondanks een hoop bestellingen gedaan te hebben blijf ik het gratis item waarderen. Vandaar mijn stem voor gratizzz.

Alternatief/extra een waardering aan de klant geven op basis van afname? Waar we op het forum “rankings” hebben kan ik mij zoiets ook vanuit sales voorstellen waar je bijvoorbeeld koper, brons, zilver, goud etc kunt hebben. Hier koppel je dan een kortingspercentage aan? (Muv aanbiedingen)

Ik denk dat het slim is om de klant op een gegeven moment de keuze te geven, maar te starten met gratis producten voor de klantenbinding.
 
Persoonlijk maakt het mij niet zoveel uit of het huidige systeem zo blijft, of vervangen wordt door een puntensysteem. Ik zie wel mogelijke problemen bij het puntensysteem: bij een SDD, SSD en dergelijke krijg je heel veel gedoe bij de kassa of mensen wel of niet punten in willen wisselen, en ook als je via de site besteld zal dit een extra belasting van het bestelsysteem betekenen. Ik zie ook het geklaag al verschijnen bij bijvoorbeeld een volgende SDD: ik heb 30% korting gehad op mijn totale bestelling, maar ik heb geen spaarpunten gekregen. :sob:
 
Tijdens evenementen en aanbiedingen = geen spaarpunten. ;) Zelfde als geen korting krijgen op producten die al met korting worden aangeboden.

Ik denk dat de mensen die kiezen voor de free goodies nog niet genoeg besteld hebben en nog steeds ''nieuwe'' dingen ontdekken? :p
 
Kunnen natuurlijk ook alleen bij de eerste twee bestellingen een goodie doen, bij de eerste de Monello hanger en de tweede een sample. Daarna niets meer en alle prijzen met 1% corrigeren :p
 
Zolang een gratis product ook voor bestaande klanten een verrassing blijft, in de zin dat het elke bestelling iets anders is, dan is dat absoluut de way to go. Op deze manier biedt je elke klant, nieuw en bestaand, een stukje beleving.
 
Hoe bewaak je hoe vaak iemand iets bij jullie koopt die enkel en alleen in de winkel koopt en geen account heeft bij jullie en dat ook niet wil?

Ik heb het geschenk altijd zeer gewaardeerd. Mede daardoor heb ik middelen en producten in mijn collectie die ik anders mogelijk niet had getest, dus zeer veel dank daarvoor. Door zo'n geschenk is een zending van CC altijd extra leuk om te ontvangen, dus hulde voor dat idee.

Toch zou ik nu na al die jaren ook kiezen voor punten na een aantal keren geschenken te hebben ontvangen. Een variant op keuze 4 dus.
 
  • Leuk
Reactions: Viffer
Persoonlijk ga ik voor een gratis product. Het is altijd en overal leuk om te zien dat je bestelling wordt gewaardeerd en beloond met iets extra's.
Als dat toevallig niet je keuze is is dat jammer. Het puntensysteem is voor mij niet echt relevant omdat ik alleen mijn eigen auto onderhoud en intussen
al een voor mij mooie voorraad heb opgebouwd en in de toekomst minder frequent spullen zal kopen dus opbouw punten zal niet vlug gaan en daarom
kies ik voor een gratis product.
 
  • Leuk
Reactions: Rippie
Een gratis product bij je bestelling, bv wat op je " verlanglijstje" zou staan, is zeker een welkome aanvulling.
Een punten systeem is zeker voor de verslaafde een aanvulling.
Maar ik als beginner, of "rookie" zoals men wenst, ziet een item van zijn " verlanglijstje" als een geschenk bij zijn bestelling.

Een gratis product heeft voorlopig mijn voorkeur!
Ik ben benieuwd naar mijn volgende bestelling! :innocent:
 
Ik weet nog dat bij mijn eerste bestelling en stapel doeken zat. Dat is toch ontzettend positief en de vraag of je dat moet veranderen zou ik zeggen nee. Negatieve berichten door het soms niet te hebben tja dat is tegenwoordig ook wel heel makkelijk vanuit je luie stoel. Die met het zelfde gemak gooi die opmerking in de afvalbak :p. Dadelijk heb je een storing in de database en zijn mensen hun punten kwijt. Dan zou ik maar een afvalcontainer bestellen.
 
ja best lastig de gratis producten zijn inderdaad er leuk,
maar zoals als al is gezegd in mijn geval heb ik nu het geen waar ik graag mee werk
dus zal voor mij ook wel een spaaractie ook wel iets interessanter zijn.
 
Ik heb voor optie 4 gekozen, maar bij mijn pakketje gister zat een gratis product uit mijn favorieten lijst, dat vond ik toch ook wel erg leuk