• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Eens met @FreddyW . Tot nu toe alleen nog maar nuttige producten als verrassing erbij gekregen, laatste keer ook de Stjärnagloss. Moet het nog proberen, maar zo leer je ook andere producten/merken kennen.
 
Ieder heeft zn eigen kijk er op natuurlijk, we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn ;)
Wat me wel opvalt is dat je nu naast je kadootje ook punten kan sparen?
Ik dacht dat de opzet zou worden of punten of een kadootje? Nu kreeg ik het beide laatst. Ik ben met beide tevreden, ze hoeven het niet te geven immers
Wel jammer dat je van te voren ziet wat je als kadootje krijgt, vroeger was het verassender :) als mij iets niet bevalt of ik denk ik gebruik het niet geef ik het weg aan een collega of kennis/familie en dan is het leuk dat ze later via mij wat bestellen omdat ze het toch wel leuk vinden en zich er in gaan verdiepen ;)
 
Ik krijg nu in mijn winkelwagen plots de optie om een cadeau te kiezen (winkelwagen van 140 euro), maar krijg enkel de optie om een Monello sleutelhanger te kiezen? Is dat normaal of komt die sleutelhanger bij een bepaald product?
 
Heb nu 10 (1 euro) spaarpunten gekregen bij mij bestelling van +200 euro.
Ik vond een cadeautje sowieso leuker, omdat je zo eens een nieuw product of zo kan uittesten.
 
Ik zie dat ik een product ga krijgen, gisteren bestelling geplaatst (+200 euro)

Stjärnagloss Hjul Colour Changing Wheel Cleaner, ben wel benieuwd hoe die zich tegenover de Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner plaatst. Dus leuk dat ik eens het verschil kan zien
 
Laatst bewerkt:
Ik lees hier al heel wat jaren mee... Toen t cadeautje een verrassing was, kwamen er reacties dat mensen geen cadeau hadden gekregen bij een bestelling met korting en daar zelfs verontwaardigd over waren.. Toen werd t cadeau zichtbaar en bijgehouden, maar vond men t zonde en was t misschien beter een korting te geven. Nu krijg je credits én een cadeau en willen mensen weer een verrassingscadeau...
Ik ben even niet jaloers op Carclean.. Hoe veel je ook weg geeft, er is altijd wel een andere weg en als die er is lijkt de oude toch weer lekker...

Mij maakt het echt niet uit. Ik heb top spullen met super service en alles er op is gewoon leuk meegenomen..

Heb nu 10 (1 euro) spaarpunten gekregen bij mij bestelling van +200 euro.
Ik vond een cadeautje sowieso leuker, omdat je zo eens een nieuw product of zo kan uittesten.
 
Goed gezegd @xsaracoupe! Ik ben vooral klant van CC voor de goede service! De cadeautjes zijn leuk, maar daar doe ik het niet voor hoor.
 
  • Leuk
Reactions: Dany
Zo was het niet bedoeld hoor.
Ik vond het gewoon enorm leuk om een verrassing erbij te krijgen. Logisch toch, zo eens een product proberen waar je nog nooit aan gedacht had.

Ik ben ook klant bij CC voor de goede service en het ruime aanbod, het behulpzame forum is een pluspunt :).
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
De meningen/wensen liggen inderdaad nogal verspreid en wisselen ook regelmatig. :p

Ik maak me er niet zo druk over... Ik bestel omdat ik vertrouwen heb in de service en producten en dat is meer dan voldoende.
 
  • Leuk
Reactions: Dany
Kleine vraag, niet dat dit het belangrijkste is, want ik bestel vooral bij jullie omwille van de service en het uitgebreide gamma. Keep up the good work!

Bij 3 van de 4 bestellingen kreeg ik een cadeautje (heel leuk!), en bij 2 van de 4 kreeg ik punten. wat zijn de criteria juist?

Ik stel het volgende vast
Bestelling - €245 - Cadeautje + punten
Bestelling - €202 - Cadeautje - geen punten
Bestelling - €95 - Geen Cadeautje - geen punten
Bestelling - €59 - Cadeautje + punten

Zit er nog een foutje in het systeem bij jullie of mis ik ergens de logica er achter? Een lager besteltotaal geeft punten/cadeautje, terwijl een hoger niets opleverde. Daarom dat ik het even wil melden, voor een koper lijkt het alsof er ergens nog een foutje zit in het systeem.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het systeem is nog buggy, we zoeken de foutjes, maar soms lastig te vinden.

Daarom zijn de punten ook nog niet officieel en heb je dus 'mazzel' als je ze ontvangt :)
 
  • Leuk
Reactions: YBTD
Dan heb ik mazzel denk ik. Vooralsnog bij al mijn bestellingen punten gekregen en ook bij het schrijven van reviews.
 
  • Leuk
Reactions: YBTD
Verrek ik blijk 18 punten te hebben :laughing: nooit op gelet, ik vind het cadeautje altijd wel leuk, zoals een paar dagen geleden bij mijn bestelling een geur spray van dodo, en dan is het hopen dat het lekker ruikt, gelukkig ruikt het heel veel naar poorboys ss shampoo, dus dat valt mooi mee.
vaak is het iets wat ik zelf nog niet geprobeerd heb dus dan vind ik het leuk om het uit te proberen, hoofdzaak van dat ik bij cc bestel is de grote keuze en kwaliteitsspul, en het is ook werkelijk op voorraad zodat je het snel in huis hebt.
 
  • Leuk
Reactions: YBTD en Xsara Coupe
Normaliter hier:
6F10DC11-571C-472C-9DFF-662F63040613.png

Maar tijdelijk disabled volgens mij. Dienst is nog in Beta begrijp ik hierboven van Tim.
 
  • Leuk
Reactions: Rémon