• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poll: gratis product bij je bestelling of spaarpunten?

Gratis product of spaarpunten bij een bestelling?

  • Een gratis product bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Spaarpunten bij iedere bestelling indien de bestelling dit toelaat.

  • Je moet per bestelling de klant de keuze geven.

  • Geef voor de eerste bestelling een gratis product en schakel daarna over op spaarpunten.

  • Iets anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Inmiddels lijkt het puntensysteem het eindelijk goed te doen. Soms zijn er nog problemen met inwisselen, maar het komt bijna niet meer voor.

'Tims gift' houden we er voorlopig gewoon in! Spaarpunten kun je verdienen met producten die niet in de aanbieding zijn.

We gaan de automatisering nog verder testen en breiden het dan langzaam uit.

Aardigheidje: vul je je geboortedatum in bij je account? Dan krijg je op je verjaardag 25 punten van ons cadeau!

Schrijf je je in op onze nieuwsbrief? Ook dan krijg je punten!
 
Leuke actie! Ik zie alleen nergens bij mijn account waar je je geboortedatum in kunt vullen, alleen naam en geslacht?
 
Het zal gekoppeld zijn aan je forum account denk ik. Linksboven op de drie streepjes drukken en dan op 'Riez'. Hier kun je wel je geboortedatum invullen.
 
Als je een vinger geeft wordt vaak de hele hand gepakt. Dat is nu onze verwende samenleving. Als er een keertje niets bij zit schreeuwt men moord en brand. Ik vind, en dat is persoonlijk, begin met een puntensysteem. Lekker sparen . Natuurlijk gaat de sjeu er een beetje af als je niks extra,s op de bodem vindt, maar aan de andere kant begrijp ik heel goed dat die extra,s ook geld kosten. Het gaat toch om wat je nodig hebt! Die extra dingetjes heb je niet direct nodig en verdwijnen in de kast. Dit is mijn mening en ik respecteer dat van iedereen. Carclean..... Vindt je juiste weg en sterkte ermee.
 
Is het spaarpuntensysteem nog steeds in de hobbel? Gisteren een order geplaatst waar wat puntjes bij zaten, maar die komen er volgens mij niet bij. Ook de vorige orders en verjaardag nog niet.
Hangt verder geen leven aan vast, dus als het langer duurt, so be it :cool: No worries.
 
Ja, we krijgen het technisch niet stabiel helaas. We zijn bezig om over te stappen naar een ander softwareplatform, Magento zijn we inmiddels meer dan beu.
 
Bedankt Tim, ik snap dat. Magento is niet de heilige graal. Er zijn andere/betere opties beschikbaar, maar elk hebben ze weer voor en nadelen.

rustig aan en het zal vast eensch goed komen ;)