• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[POLL] Heb jij interesse in een Air Force Car Dryer?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Omdat we willen proberen een zo compleet mogelijke order samen te stellen, willen we de interesse peilen in deze super blowers.

Uiteraard is het een indicatie en ben je niet verplicht tot aanschaf.

Voor meer info over de machines kijk hier:

https://forum.Carclean.com/cc_postst5761/Je-auto-droogblazen.aspx

Zet ook in dit topic of je interesse zou hebben in een rolkarretje en/of een muurbeugel.

Zijn er ook foto's waarop je kan zien hoe je kan zien hoe het geheel eruit ziet met muurbeugel?

Daarnaast lijkt me wel dat een 4hp (pk?) afdoende moet zijn voor eigen gebruik toch?

Moet er nog wel even serieus over denken, want het is wel even een berg centen net nu de tweede meid is geboren :ja

Toch heeft het mijn grote interesse!

De stofzuigers hebben dezelfde mount en dan krijg je zoiets:

jumbovacnbldo.webp

@Tim, dat ziet er wel goed uit moet ik zeggen!

Ik denk dat ik zo'n rolkarretje ook wel erbij zou willen... denk dat het iets praktischer is dan een muurbeugel

Ook hier stem ik nee, ik ben een echte gadget freak, dus diep in me roept een stemmetje 'hebbe hebbe hebb'. Maar ik kan het niet verantwoorden langs het gewoon drogen met doek en compressor.

Vandaag voor het eerst de Master Blaster gebruikt en OMG wat een bad ass ding is dat zeg. Niet normaal, erg leuk en effectief.

De lucht wordt dus echt goed warm, je voelt dat goed aan de slang die wordt voelbaar warm. De lucht zelf is aangenaam warm waardoor je ook duidelijk ziet dat het water niet alleen verplaatst maar ook door de temperatuur verdampt.

Eerst gestart met 4HP (2e schakelaar uit) daarna de 2e schakelaar ingeschakeld. Dan moet je dat ding goed vasthouden, man wat een kracht zit er dan in.

Dennis had vandaag de camera mee, maar de volgende keer proberen we een stukje te filmen.

Het geluid is met te doen, tot je met de blower op een stuk blaast waar de lucht langs snijdt, dan kan je beter oordoppen in doen. :lol

Bij de velgen is oorbescherming inderdaad aan te raden. :ja

Ik ben nog steeds tevreden, maakt je auto drogen een stuk aangenamer (ik haat drogen)

Even een filmpje:

Wat een ding zeg! 1 groot feest! Maar inderdaad is gehoorbescherming een must!

Mooi filmpje, maar ik zi het voordeel er nog niet echt van in. Wel voor de kantjes en hoekjes, maar de gewone plaatdelen droog je toch sneller met een gewone droogdoek?
Het lijkt me wel een geweldige oplossing als je met een heel zachte lak zit, het vermijd dat je weer krasjes gaat maken met het drogen.

Met een beetje oefening moet het ook sneller kunnen, maar het voornaamste en grootste voordeel is dat je tussen gaatjes en kiertjes al het water kwijt bent. Bovendien scheelt het natuurlijk weer contact met je lak. De laatste stap om hem met een detailer af te werken blijft wat mij betreft.

Eerste keren is wat oefenen/stuntelen. Vooral met de slang zit ik af en toe nog wat in de knoop, nu draag ik hem rond de nek. Inderdaad is het toch nog nalopen. Heel kleine drupjes blijven hier en daar wat hangen. Maar een droogdoek heb je niet meer nodig. Gewoon een kleine microvezel, maar zoals Tim aangeeft, kan je dan ook beter gewoon even met een QD rond gaan.

Erg gaaf ding!

alleen een ding wat nou als er vuil in de lucht zit. en hij blaast die lucht weer uit ?
of word de lucht eerst grondig gefilterd, vraag ik me eigelijk af

oke, Dan lijkt het mij wel een prima apparaat om te hebben erg makkelijk :D
ligt beetje aan de prijs, anders wil ik er wel een :D