• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys SSR1 ineens waterig??

MartijnIbi

Detailing rookie
24 mei 2008
167
0
Poorboys SSR, geweldige producten :)^

Toch was het deze week even schrikken, mijn paar maanden oude fles SSR1 had ineens de tips & tricks van een flesje Spa Blauw overgenomen en had dezelfde vloeistofdikte. Raar maar waar, de fles is nog half vol (of half leeg) en is eigenlijk nu niet meer bruikbaar :sob:

Hebben meer mensen dit probleem al eens meegemaakt? De fles is niet blootgesteld aan vorst of aan extreem warme temperaturen, maar toch is het nu een waterige roze vloeistof geworden. Op deze manier is het product niet goed meer te gebruiken, omdat het gelijk in de pad zuigt en niet te verdelen is.

Heb ik gewoon een rot flesje SSR1 te pakken of wat kan hiervan een oorzaak zijn :weetniet
 
Raar ,goed schudden heb je wellicht al gedaan..

Mijn SSR 2 is ook veel dikker en pappiger als de 1 & 2.5..:weetniet
 
B.K. zei:
Raar ,goed schudden heb je wellicht al gedaan..

Mijn SSR 2 is ook veel dikker en pappiger als de 1 & 2.5..:weetniet

Uiteraard goed geschud, alleen dan veranderd er niet meer als een schuimlaagje op de vloeistof ;)

De ssr1 is altijd al iets dunner, alleen verre van water zo dun... die van mij dus wel :(
 
stimpy68 zei:
Neem even contact op met Tim, dan gaat het wel goed komen denk ik! ;)

Daar twijfel ik niet aan, al een keer een missertje gehad met een LC pad en kreeg gelijk een nieuwe. Tim zorgt voor zn klanten :)^

Was eigenlijk meer benieuwd of iemand het herkende en wist of er een bekend oorzaak voor was, maar is denk ik gewoon een "missertje" :)
 
Gek genoeg heb ik het met onze eerste fles SSR1 ook gehad. Ik ga het eens navragen bij PB's!

Kom maar terug met die fles en we ruilen hem dan ff voor je om (of vullen hem opnieuw).
 
Tim zei:
Gek genoeg heb ik het met onze eerste fles SSR1 ook gehad. Ik ga het eens navragen bij PB's!

Kom maar terug met die fles en we ruilen hem dan ff voor je om (of vullen hem opnieuw).

Toppie! Neem hem wel mee als ik de DAP500 kom ophalen ;) Misschien iets met transport te maken?
 
Mij viel wel op als je een product als de SSR even laat staan dat er bovenop een laagje water ontstaat en het product zich als het ware ontbindt. Even schudden met de fles lost dit op.
 
Xizer zei:
Mij viel wel op als je een product als de SSR even laat staan dat er bovenop een laagje water ontstaat en het product zich als het ware ontbindt. Even schudden met de fles lost dit op.

Dit had deSSR1 zowiezo altijd wel ja, omdat het product aardig wat voedende olien bevat. Even schudden was voldoende dan. Dit heeft meer weg van een pak Fruitmelk aardbei :D
 
MartijnIbi zei:
Uiteraard goed geschud, alleen dan veranderd er niet meer als een schuimlaagje op de vloeistof ;)

De ssr1 is altijd al iets dunner, alleen verre van water zo dun... die van mij dus wel :(
Dacht je lekker je vrije dagen door te komen met detailen.....heb je dit.:s
Ik heb nog wel een fles Turtle voor je staan. Misschien kun je daar de klus mee klaren.
 
punish_liberals_selves.jpg