• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Strip Down

dutch79

Detailing chief
14 nov 2010
220
85
Heb hem zelf nog niet, heb ook nog geen wax dus beetje onnodig om deze al te kopen. Echter ga ik toch even reageren omdat ik benieuwd ben naar andere mensen hun ervaringen :)
 
Ik wil nu bv oude Collonite strippen om vervolgens een SiO2-coating aan te brengen. Dan is dit een geschikt product. Heb kan ook met warm water en Dreft (zoals CC dat hier wel 's aanraadt :)), maar ik gebruik liever een product wat daar voor bedoeld is ;)
Verder wil ik het gebruiken als chemische decontaminatie in de voorbereiding op polijsten.
 
Zou dit product echt genoeg zijn om een hierna meteen een SiO2-coating aan te brengen?? Ik zou toch een rondje polijsten, al is het met een finisher. :D
 
Wassen met Dreft (Liever geen dure Dreft maar het goedkoopste afwasmiddel van de winkel) zorgt voor een ontvette auto. Afwasmiddel verwijdert geen wax of sealant product. De reden van het goedkoopste is omdat in duurdere afwasmiddelen glansmiddelen zitten en je wilt een 'schone' auto.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Vandaag toevallig gebruikt. Alle wax was eraf (ultra HD wax als basis! met quafobia voor onderhoud) Werkt super, maar weet nog of ik nu veel of weinig heb verbruikt. 1/3 van de fles voor een twingo 4.
 
De Strip Down zou ik zelf eens moeten testen. Voor mijn winter detail was ik op zoek naar een gelijkaardig produkt en heb ik Dodo Juice Crudzilla aangeschaft. Werkt uitstekend. Een rondje polijsten is zeker niet overbodig zoals Quantoxx aanraadt.