• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys trim restorer

Persoonlijk vind ik de carclean applicator pad niet lekker werken, Ik gebruik gewoon een badstof pad werkt het beste vind ik...
 
THEO zei:
Persoonlijk vind ik de carclean applicator pad niet lekker werken, Ik gebruik gewoon een badstof pad werkt het beste vind ik...
Wat bedoel je met niet lekker werken? Qua resultaat of qua handigheid?
 
DAF-44 zei:
Wat bedoel je met niet lekker werken? Qua resultaat of qua handigheid?

Combinatie van, vind dat schuim maar niks voor dat waterige (malibu) spul, wrijft niet lekker in. Vind een badstof pad absoluut veel lekkerder werken. Je moet het gewoon ervaren.
 
Dan zal ik morgen eens met badstof proberen.
Net nog eens het resultaat van de Trim restorer bekeken. Dat is op dit moment ronduit teleurstellend op de trim van de achterbumper. :sob:
De trims op de deur en onder de voorbumper zien er goed uit.
 
Inmiddels zit laagje 3 erop (met badstof doekje. Ik heb mijn zoontje van 10 maanden een spuugdoekje afhandig gemaakt).
Nog steeds niet het gewenste resultaat helaas.
Mocht het niet gaan lukken dan probeer ik de trim nogmaals met Dasty en een nagelborsteltje te reinigen.
De andere trims zien er heel goed uit. Je ziet eigenlijk niet dat er een dressing op zit, ze zien er gewoon nieuw uit. En zo hoort het ook.