• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys wheel cleaner

nano

Detailing trainee
16 mei 2014
160
30
Kan je de spray and rinse wheel cleaner van poorboys ook gebruiken voor de banden? Wil eens alle dressing eraf halen en een laagje leggen op een schone band.. apc of ontvetter heb ik niet liggen een huis tuin en keuken ontvetter natuurlijk wel maar denk niet dat dat zo geschikt is of toch?

Zou het niet doen, spray en rinse is een vrij zuur goedje. Huis- tuin- keukenontvetter zou ik me ook niet aan wagen. Misschien alleen als je het heeel sterk verdund.

beter zou dit zijn: https://www.Carclean.com/product/Tuf_Shine/Tire_Cleaner_650ml_TS401CL_102357

Ik weet dat die redelijk veel zuren bevat maar dacht misschien is het een product voor heel het wiel omdat er "wheel" in de benaming zit :-) die van meg's is alvast voor heel het wiel.. achja nog maar een productje erbij dan :-D

Of Poorboys Bold N Bright maakt schoon en is niet agressief en droogt niet uit. Met borstel en effe opwrijven met oude doek. En daarna Poorboys Trim restorer.