• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World - Natty's Liquid Blue waterig?

surfingjohn

Detailing addict
15 sep 2011
68
55
Sinds een maand Poorboys World - Natty's Liquid Blue in mijn bezit, fles heeft een maand onaangeroerd rechtop gestaan, gisteren voor het eerst gebruikt, zag dat bovenin ongeveer 25% heldere vloeistof zat. Ruim een half uur lopen schudden, zowel linker als rechter arm bijna lam, maar toen ik wat op mijn pad wilde aanbrengen vond ik dat de vloeistof wel erg waterig was. Nogmaals 10 minuten staan te schudden maar het werd niet dikker, klopt dat of moet de vloeistof dikker zijn, voorheen gebruikte ik de EXP en die is toch wat dikker.
Of misschien niet staand bewaren, maar liggend?

Ik had dit ook na goed schudden, ik vond het niks en heb mijn fles verkocht en de vaste variant gekocht.

EX-P vind ik ook nog erg dun maar ja ik probeer ermee te leven:)

Ook de mijne is erg dun, maar de naam zegt het al een beetje natuurlijk :-" Niets mis mee, lekker dun aanbrengen.