• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner en aluminium velgen??

Malinois

Detailing rookie
29 mei 2015
17
2
Ik had me door de goede recensies de Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner aangeschaft en maar in een keer de grote verpakking!
Nu lees ik op het flesje dat aluminium velgen precies wel/niet kan. Het zijn aluminium velgen vanop men Golf 7 R-line.

Echter geen idee wat ik hier nu mee moet aanvangen! Iemand tips?
 
Blank aluminium kun je vergeten, ook de reden geweest dat ik de mijne destijds verkocht heb.
 
hajhaj toch! Dat zal me leren volgende keer alles beter te doen lezen! :roll

Hoe weet ik eigenlijk of er blanke lak over zit of niet? Het zijn gepolijste denk ik, dus zonder blanke lak?
 
Ik heb 1 keer velgenreiniger (overigens geen PB) geprobeerd op het gespoten hart mijn gepolijste BBS RC090.. was absoluut geen succes, flinke beginnersfout!
Heb ze flink moeten poetsen om ze weer netjes te krijgen.
heb je foto's van de velgen?
 
Dit zijn ze. De foto's waren wel genomen in een artistieke bui :-D

2015-05-27%2018.02.17%20-%20kopie_zpsgui9zrcb.jpg
 
Daarsffs heb ik hem een badje gegeven, en alles was inorde! Wel eerst voorzichtig te werk gegaan om te zien wat het zou geven. Ze zien er top uit!
Nog wat dressing aangebracht op de rubbers en direct nog de wielkappen en stofzuigen en dan is hij weer pico bello!