• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Porsche 911 Targa - 1986 - 151.000 km

Van mij mogen er nog tientallen foto's bij van de showoff, bij voorkeur met een lekker zonnetje.

We gaan zeker nog een definitieve fotoshoot doen (in het zonnetje) als we de Porsche eens buitenlaten.

Misschien maak ik dan ook wat detailfoto’s om een duidelijk zicht te hebben wat er de komende jaren nog moet gebeuren. De wagen is weliswaar veel verbeterd, maar nog niet in showstaat. :pensive:
 
Zeer knappe werken op deze zalig Porsche.

Mooie en handige fotoreportage ook, zo kan men alles netjes volgen en tips & tricks opsteken...

Men komt snel aan een aantal uren zoals je hier hebt aangetoond in de sheet.
Vandaar dat een detailing van de auto zo duur is... Meeste mensen snappen dat ook niet.
En dan zijn de producten nog niet eens bijgerekend ook.
 
Net dit héérlijk verslag gelezen! Wat een klus! Magnifiek gedaan. Ik wacht met ongeduld de foto's af op de andere locatie.

Als ik het goed begrijp heb je dit allemaal met een Dap 500 gedaan? Hoe corrigeerde de lak? Was die hard of zacht?
 
Wat een heerlijk verhaal om te lezen onder genot van een bak koffie. Schitterend resultaat, chapeau!