Een Porsche Cayman uit 2008 met een km stand van 35000km was het project van het afgelopen weekend. De eigenaar heeft de auto afgelopen zomer gekocht en het was nodig tijd voor een grondige detail. De auto heeft namelijk veel onder bomen stil gestaan.
De volgende stappen zijn aan bod gekomen
Foamen: Valet pro neutral snow foam
Vliegenroest: Bug Squash
Wassen: Poorboys Slick en Suds
Kleien: supernatural detailing clay
Velgen: Iron X en Meguiars all wheel cleaner
Polijsten met de Rupes LHR15ES
Mezzo op geel
Final op Wit
Uitlaat: Belgom
Ruiten: Hubi Glass
Ontvetten: Gyeon Prep
Gyeon Q2 MOHS 3 lagen
Gyeon Q2 Cure horizontale delen extra laag.
Kunstof trims: Black WOW
Banden: Meguiars endurance tire gel
De lak was behoorlijk vervuild door hars en teer. De klei heeft dan ook erg zijn best moeten doen om dit te verwijderen. De totale detail heeft mij 25 uur werk exclusief de wachttijd ( 24 uur ) van de MOHS.
Het resultaat mag er dan ook zijn en de eigenaar is er weer lange tijd voorzien, hij is voornemens de auto goed te onderhouden en heeft daarvoor op mijn advies de nodige spullen aangeschaft.
foto's bij aankomst en wassen:
En dan hier het resultaat
De velgen worden bij de winterbanden/velgen wissel weer gebracht voor een uitgebreide detail.
De volgende stappen zijn aan bod gekomen
Foamen: Valet pro neutral snow foam
Vliegenroest: Bug Squash
Wassen: Poorboys Slick en Suds
Kleien: supernatural detailing clay
Velgen: Iron X en Meguiars all wheel cleaner
Polijsten met de Rupes LHR15ES
Mezzo op geel
Final op Wit
Uitlaat: Belgom
Ruiten: Hubi Glass
Ontvetten: Gyeon Prep
Gyeon Q2 MOHS 3 lagen
Gyeon Q2 Cure horizontale delen extra laag.
Kunstof trims: Black WOW
Banden: Meguiars endurance tire gel
De lak was behoorlijk vervuild door hars en teer. De klei heeft dan ook erg zijn best moeten doen om dit te verwijderen. De totale detail heeft mij 25 uur werk exclusief de wachttijd ( 24 uur ) van de MOHS.
Het resultaat mag er dan ook zijn en de eigenaar is er weer lange tijd voorzien, hij is voornemens de auto goed te onderhouden en heeft daarvoor op mijn advies de nodige spullen aangeschaft.
foto's bij aankomst en wassen:
En dan hier het resultaat
De velgen worden bij de winterbanden/velgen wissel weer gebracht voor een uitgebreide detail.