Bij gebrek aan een auto moet ik misschien mijn mtb maar is aan gaan pakken
Meestal wel gewoon netjes schoon, maar waarom eigenlijk geen bescherming :
Hahah ik zal is even een plan van aanpak verzinnen . Ze zullen hier straks wel denken, wat een mafkezen die Friezen...Jaaa! Doen! Voel ik me niet meer zo alleen hier zonder auto, en het kost je beduidend minder schoonmaakspulletjes,.... Al is de concurrentie niet eerlijk want jij hebt alleen maar een frame
Oh. En de mothers tyrebrush werkt ook heel goed bij mij op de fietsbanden
Je moet ze ook een keer een dikke paintjob geven! Parelmoer lak, airbrushen en meer. Blanke lak erover en bijhouden.Vind wel de fietsen detailen minder keuk dan de auto's, minder voldoening voor mij.
Racefiets staat in de CanCoat hier, werkelijk ALLES gecoat behalve stuurlint, zadel een aandrijf/remvlakken...Weet ik wel zeker! Ik detail mijn racefiets en mtb ook en dan ben je wel ff wat langer bezig dan afspoelen van een hoop plastic.
Vind wel de fietsen detailen minder keuk dan de auto's, minder voldoening voor mij.
Fusso soft99 inderdaad. Wat er al een poosje op zit.. Moet zeggen dat ik de auto alleen gewassen heb met pb super Slick & Suds( ipv krystal kleen blizzard force wat ik altijd gebruik. )Wat heb je als LSP gebruikt? Mooie druppels hoor!
Sonax - CC36 (13 uur na applicatie)
Bekijk bijlage 98286
Bekijk bijlage 98287
Bekijk bijlage 98288
Bekijk bijlage 98289
Nice! Mooi gezegd, man. Haha!Ooit aan gedacht om fotograaf te worden? Zitten "pareltjes" bij
Ladies and gentleman, he did it!
Hoe was het ook alweer, verse beading telt niet
Dit vind ik een zalige tip! Is je racefiets van carbon? Of aluminium? Indien van carbon, is cancoat dan geen probleem?Racefiets staat in de CanCoat hier, werkelijk ALLES gecoat behalve stuurlint, zadel een aandrijf/remvlakken...
Crosser zelfde verhaal, daar merk ik het nog meer aan..
Modder beads
Motorkap begint al minder te worden heb ik het idee. Nog steeds de fusso die er sinds feb op staat..Dit keer geen sonax polymer netshield maar fusso soft99 als verandering.
Bekijk bijlage 92180
Bekijk bijlage 92181
Bekijk bijlage 92182
Carbon, mat afgelakt.Dit vind ik een zalige tip! Is je racefiets van carbon? Of aluminium? Indien van carbon, is cancoat dan geen probleem?
Mijn fiets is ook mat carbon. Geweldige tip vind ik dat. Nooit bij stilgestaan dat dit kon.Carbon, mat afgelakt.
Laklaag op een fiets is niet anders dan op een auto, dus cancoat, wax, whatever you would like to use... Alles is gewoon te gebruiken normaal gezien
Enkel opletten waar je het niet zou willen hebben natuurlijk.