• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Fusso coat dark wax:)
20170630_194547.webp

Gisteren in de late namiddag beide wagens gewassen met Meguiars mirror bright shampoo. Is een wash en wax en dit met volgend resultaat na een zondvloed afgelopen nacht.

Het dak van de Beemer is gewrapt en behandeld met de paint protect ( eveneens van Meguiars ). Dit product biedt geen bescherming, maar zorgt voor een enorm hydrofobisch effect. Kan in principe op lak ook gebruikt worden, maar ik gebruik het enkel op de wrap.
Beide wagens staan al van begin mei in de wax ( ultimate wax van Megs ) de motorkap van de Skoda heeft onlangs een laagje Gold class wax gekregen na een testje met AF ultra glaze. De Wax heb ik ondertussen al een goeie 10 jaar en doet het nog steeds!
De banden zijn enkele weken terug behandeld met de Endurance tyre gel.

I know... veel Meguiars producten, maar ga binnenkort een aantal andere merken aankopen om te testen.

da315eb39b0f3add234dcaa56e31763d.webp

88c128190d7af9287a777d145cb08f9e.webp

301e99479118a3ddab5e90ed24c63911.webp

6bcb125e9e5e66c487bcdfbbbf7f16e0.webp

Laatst bewerkt:
Beading Poorboy's World QD+.

Een jaar of 4 à 5 geleden m'n schoonvader een 473ml flesje en wat doeken cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Bodem van het flesje in ein-de-lijk in zicht :eyes:

Moest ik m'n schoonpa zo'n cadeau geven, zou het zonde zijn!
Zijn quotes naar mijn schoonbroer en mij toe:" jullie wrijven de lak nog van de wagen als jullie zo verder doen" en ook " als ik wil dat ie blinkt zet ik hem buiten wanneer het regent."
Op veel begrip moet ik dus niet rekenen van die kant

IMG_4478.webp

De Custom Show Gloss op het dak
IMG_4481.webp

En de Quartz op de spiegel

Zo, eindelijk de touring weer eens even gefoamd, gewassen en gedroogd met waxaddict spullen. Wat een topspul, van foam tot shampoo, tot de nieuwe droogdoek!
Daarna een rondje custom show gloss op motorkap en dak en een rondje quartz op de rest van de auto... klaar... bak regen, fijn:confused: maar wel mooie beading!