Qua vuilafstotendheid moet je volgens mij niet te veel verwachten! Bij mij lukt het toch niet.
Waar merk je dit aan?
Qua vuilafstotendheid moet je volgens mij niet te veel verwachten! Bij mij lukt het toch niet.
Ik zie "vuilafstotendheid" ook niet als "mijn aito stoot vuil i.p.v. het aan de auto bkijft plakken"
Vuilafstotendheid zie ik als de mate van niet-hechtend. Mijn auto staat in een coating, maar word nog steeds vies. Echter is foamen en afspuiten met de HD al genoeg om de auto bijna zonder traffic film schoon te krijgen. Het vuil laat dus sneller los.
@Nick1407: we zullen zien. Ergens denk ik / hoop ik de vuilafstotendheid van een normale carnauba wax te verbeteren door regelmatig gebruik te maken van wet coat. In mijn logica hangen waterafstotendheid en vuilafstotendheid samen, maar ik kan fout zijn uiteraard. Wil het de komende weken zelf ervaren.
Ik heb het overigens ook op de velgen aangebracht. Hier zou ik, als het mij op termijn bevalt, volledig willen overschakelen op wetcoat in plaats van velgenwax, puur wegens tijdsgebrek.