• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Jammer genoeg nog maar 1 dag oude Collinite 915. Gisteren gewassen en aangebracht, vandaag al regen...

20180513_085012.webp

Nee, dit is echt hoe mijn lak vaker reageert op vogelshit.
Ik kan zo nog een aantal van dat soort vlekjes aanwijzen op m’n auto. Is wel makkelijk weg te polijsten.
Zal te maken hebben met uni-zwart.

Heb wel ff snel gepolijst, want het stoorde mij te veel.
2 snelle hitjes rupes groen, want ik heb s ochtends nog geen schaduw onder de carport. Dus snel bewogen met machine.
Na 1 hit
c3191fb3310f9beafe61a4aa4363ed9b.webp

Na 2e hit.
Krassen zijn niet weg, maar poepvlek wel.
5f1584c7699aa7a5a897d62612d98388.webp

• Leuk
Reacties: Timm
Beading van een laag DJ Lime Prime en daarna DJ Light fantastic van 1 dagje oud :)

Bijlagen

• IMG_6590.webp
    IMG_6590.webp
    206,1 KB · Weergaven: 277
  • IMG_6591.webp
    IMG_6591.webp
    252,8 KB · Weergaven: 306
  • IMG_6592.webp
    IMG_6592.webp
    238,4 KB · Weergaven: 296
  • IMG_6593.webp
    IMG_6593.webp
    173,9 KB · Weergaven: 297
  • IMG_6597.webp
    IMG_6597.webp
    151,5 KB · Weergaven: 272
@Citroentaart zo is dat :)

Door een oudere wax zal je beading minder zijn, maar ook een verse wax met wat vervuiling zorgt voor mindere beading.

Daarnaast moet je niet schrikken als je net na het wassen ook even geen beading meer hebt, de shampoo kan tijdelijk de oppervlaktespanning veranderen maar die beading komt gewoon terug ;) (als je wax nog goed is tenminste)

• Leuk
Reacties: RoyR
@Citroentaart zo is dat :)

Door een oudere wax zal je beading minder zijn, maar ook een verse wax met wat vervuiling zorgt voor mindere beading.

Daarnaast moet je niet schrikken als je net na het wassen ook even geen beading meer hebt, de shampoo kan tijdelijk de oppervlaktespanning veranderen maar die beading komt gewoon terug ;) (als je wax nog goed is tenminste)

Yes, bedankt voor de toelichting. Het zal vast komen door al stof en stuifmeel van de bomen. DDJ light fantastic wax zit er 1 week op. Dus vanavond maar even wassen ;)