• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

2 lagen CanCoat (1wk oud) op 'vieze' lak.
Beads zoals beads bedoelt zijn zou ik zeggen
Screenshot_20200418-160031_Gallery.jpg
 
Een snel was en wax beurtje, geen enkele correctie uitgevoerd. In de middag gelijk een buitje erover in deze droge dagen.. s’avonds na het uitlaten van de hond maar even een paar foto’s geschoten.

Voor ik het weer vergeet.. ik heb er Collinite 915 opgesmeerd.

IMG_6953.jpg

Altijd mooi die lichtval door de druppels op de motorkap

IMG_6955.jpg


IMG_6959.jpg

Er zit een horizontale achterklep op en daar waren de druppels naar elkaar toe gekomen.. had het eigenlijk nog niet eerder zo gezien. Geen idee of het positief is.
 
Na mijn allereerste poging tot een juiste was & wax keek ik stiekem uit naar een beetje regen :) Gewoon benieuwd hoe de collinite zich uit nadat er zo weinig van gebruikt is. Vanmorgen was het al zo ver, dus hieronder de resultaten!

Leuk om ook de werking van de infinity wax plastic & rubber te zien. Nu is de ondergrond verre van ideaal, maar de laag zit er in ieder geval op! De waxlaag is slechts drie dagen oud en ik heb geen idee of het er goed uit ziet of niet, maar ik werd er blij van; het doet iets.

Nu benieuwd hoe lang deze stand zal houden. Leuk hoor dit allemaal!

Beading - dak - collinite 845.jpg
Beading - handgreep - infinity wax plastic & rubber.jpg
Beading - zijspiegel - infinity wax plastic & rubber.jpg