• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

De 26JPN Hydro met Poorboys world EXP doet nog steeds mooi zijn werk, zit er nu 4 weken op zonder schoonmaakbeurt tussendoor.
IMG_20220716_073258330_HDR.jpg
 
Mooie beading na twee jaar.
en toch heb ik een vraagje.
neem aan dat jij jou fiets hebt afgespoten met leidingwater toch?
want regenwater is geen hard water. Fiets staat regelmatig buiten vertel je.
(In Zaanstad hebben wij behoorlijk veel kalk in het waternet)
als nu je fiets op een natuurlijke manier laat drogen krijg je dan met CanCoat ook waterspot?
of haal ik nou dingen door elkaar?
 
@HendrikusJ ik heb de fiets inderdaad gewassen en afgespoten met leidingwater en een hogedrukreiniger.
Wij hebben een water ontharder in huis. Alleen ben ik daar niet helemaal tevreden over. Ik heb nog steeds last van wat aanslag in de douche als ik niks droog maak. Dus ook op de fiets zometeen waarschijnlijk. Maar heel erg is het ook weer niet.
De fiets laat ik nu op drogen. En zometeen ga ik met een doek alles even langs om de laatste druppels te drogen.
 
  • Leuk
Reactions: Einsteinova
Eergisteren de auto (Citroën C5 Tourer) gewassen, gisteren met het handje gepolijst met Autoglym SRP, de lak in Fusso Coat F7 all color gezet, ramen met het handje gepolijst met Autoglym Glass Polish en vervolgens ClearVue opgebracht. Daarna de auto gefoamed met Geon Bathe+, en tot slot ‘s avonds van de heerlijke regenbuien genoten!

IMG_9961.jpg





IMG_9962.jpg

IMG_9963.jpg


IMG_9964.jpg


IMG_9967.jpg