• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Vanavond na het werk wat vliegjes van de voorkant en voorruit afgespoten. Na het afspuiten de hele auto met osmosewater afgespoeld.
En dan wat foto's van de beads van Gyeon Ceramic Detailer gemaakt. Kan niet klagen om eerlijk te zijn. Afgelopen zondag aangebracht.

PXL_20220615_223320534.jpg
PXL_20220615_223328409.jpg
 
Helaas geen foto's gemaakt, maar ik mocht vorige week een weekje in een leenauto van de bandenhandel doorbrengen. Daar zat geen enkele vorm van bescherming op en heb die zaterdag gewassen en daarna met een laagje Sonax BSD verwent. In het weekend wat regen gehad en die BSD geeft erg mooie beads op een verder onbeschermde auto....
Maandag auto weer teruggewisseld en kreeg direct de opmerking hij blinkt zo mooi, bedankt voor het wassen. Mijn eigen auto kreeg ik daarentegen terug met opgedroogde druppels Saharazand..... Toch maandagavond maar snel even gefoamed en afgespoten. Wassen komt van het weekend wel weer.
 
Ik vind van de vele producten ik al heb gebruikt, de Sonax BSD de mooiste beading heeft. Ook zeer goedkoop en zuinig in gebruik, zeer mooie glans en ook nog een goede bescherming. Bij het afspuiten met de hoge druk is het zeer mooi om te zien. Turtle wax Seal and Shine is wel makkelijker om aan te brengen en misschien meer resistenter dan Sonax BSD, maar desondanks gaat mijn voorkeur naar BSD.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Met de actie van afgelopen week heb ik ook 5L van BSD besteld, voor bijna geen geld. Bevalt hartstikke goed. Beading is inderdaad super, ook al gebruik ik het als drying aid. Niet superglad, maar op een gekleide ondergrond is het prima. Ruikt ook lekker!
 
  • Leuk
Reactions: ArnoP en AndyVR
BSD is inderdaad topspul! Ik heb de gewoonte om dit te verdunnen 1:1 met demi water, verwerkt stukken beter en tot op heden geen significant verschil gezin qua prestaties ten opzichte van pure BSD.
Ik gebruik dit graag op de binnenstijlen van de auto, voor de buitenkant heb ik liever een ander product welke de lak erg glad doet aanvoelen.