• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@Nick Bakker, ga er maar vanuit dat bijvoorbeeld de meeste Dodo Juice (klassieke zoals Rainforrest, Blue Velvet, Orange Crush enz.) waxen carnauba based waxen zijn.
De wat nieuwere zijn hybride waxen: een mix van natuurlijke materialen zoals carnauba of bijenwas en sealant technologie.
Net als de meeste Swissvax waxen zijn deze ook veel carnauba based.
 
  • Leuk
Reactions: Nick Bakker
Nachtje vorst, dus mooie ijs-beading. Dat moet natuurlijk op de foto :)

3,5 week oude ADBL Synthetic Spraywax op auto van mijn vrouw:
20231207_074737.jpg

20231207_074742.jpg


En op mijn auto bijna 3 maanden oude soft99 fussocoat f7 afgetopt met 1 dag oude Stjärnagloss Silke als drooghulp:
20231207_074754.jpg

20231207_074953.jpg
 
Deze avond waren het weer mooie pareltjes! Tegen het einde van de straat waren vele druppels reeds van de lak gerold en tegen ik thuis was, was de wagen quasi droog.
Menzerna Power Lock + Collinite 845 en na de volgende wasbeurt zal deze nog afgetopt worden met Sonax Xtreme Ceramic Spray Coating.

IMG_8326.jpeg
IMG_8327.jpeg
IMG_8328.jpeg
IMG_8329.jpeg
 
De Menzerna Powerlock Ultimate Protection + Collinite 845 is de ultieme combo. Alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Ik heb nu 4 maanden geleden Fusso Coat op mijn auto gelegd en die ziet er nog steeds super uit. Volgende keer weer eens Powerlock+ 845.

Om de 3-4 maanden leg ik steeds een laagje Menzerna Powerlock Ultimate Protection op mijn koplampen voor bescherming tegen UV, en ze zien er na bijna 11 jaar nog als nieuw uit...net zoals heel mijn auto trouwens. Ik krijg steeds complimentjes van de dealer als ik met mijn auto op onderhoud ga. Leuk.
 
Wat bedoelt jij mee?
nooit gezegd dat mijn wax top is….

ik weet dat volgende week waarschijnlijk alle beading weg is maar toch beter dan niets