• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ben bang van niet, komt uit mn telefoon, zal wel geen high-res zijn.
Stop binnenkort de SD wel ff in de laptop om te kijken wat t is, anders maak ik wel een nieuwe met de camera, was ze toch om de dag.
 
Ivo ==> EX-P gaat prima, belachelijk waterafstotend!

Qua ondergrond merk je goed dat Alu opener is qua "structuur", EX-P word word bijna opgezogen als hij staat te curen. De haze op het alu verdwijnt ook veel meer na het curen, op de lak droogt ie lichtjes wit op, op alu is hij bijna weg. Water heeft er geen vat op, maar vuil pakt toch beter dan op de lak, kun je wel merken.

Ik probeer ze nu om dag ff te wassen met een heel mild sopje (iig de randen), dan hou je ze goed netjes.
 
2j5c7qe.jpg


Met EX-P afgetopt met SN stick versie
 
Wassen met DJ BTBM --> Kleien met Megs Quik Clay Kit --> Polijsten met Monello Raffini Inizio op oranje --> polijsten met Monello Raffini Finale op groen --> In de PB Black Hole op zwart --> In de PB EX-P op zwart --> In de PB Natty's Paste Red met een microfiber handpad.

Resultaat:

img6449q.jpg


img6453hh.jpg


img6454g.jpg


En nog een filmpje:

 
Ik heb eigenlijk ook een vraag, namens iemand van het Volvo-Forum:

Ik heb weleens boze tongen horen beweren dat die druppels op de lak helemaal niet goed zijn, want als de zon gaat schijnen dan werken die druppels als kleine vergrootglaasjes en kunnen kleine brandpitjes in de lak veroorzaken....

Is dat zo?
 
Mijns inziens Bullsh*t...
Wat wel zo is, is dat de druppels opdrogen en je daar kalkvlekjes/zandvlekjes/ander vuil vlekjes van overhoudt.