• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik hoop dat het een beetje zichtbaar is. Gemaakt met iPhone en het geel komt dan altijd heel gek uit.

Maar dit is Reload dat er een week op zit. Niet getopt of iets dergelijks en ook nog niet gewassen.

img1366cl.jpg
 
Super Rogier, vooral de laatste, luchtbelletjes in de beads!:)^

Kawouter ==> mankeert niets aan hoor! 1 laagje gedaan? Of heb je m nog kunnen stapelen?
 
Eelco, gewoon 1 laag. Ik ben niet zo van de meerdere lagen. Ik doe liever iets vaker een enkele laag dan in een keer een paar.
 
@ eelco,

ik heb nog nooit luchtbelletjes in een bead gezien :weetniet

zal wel reflectie zijn van een straatlantaarn oid :ja
 
Het zijn toch echt luchtbelletjes Bart (foto is overdag gemaakt en zoals je ziet staan de lantaarnpalen uit)
Hoe dat in de beading terecht komt????


Hier weer een nieuwe beadingfoto van het testpaneel.

CG Blacklight getopt met CG Hybrid V7

fb4be437.jpg

29abd85a.jpg
 
Nou ik heb er weer een paar hoor :D

Na een laagje dodo blue velvet pro van een 6 weken waaroverheen een laagje dodo purple haze pro zit van 3 weken oud en als laatste een laagje Reload van 1 week oud.
En na heel veel vieze en snelle autobahn km's :D

bevroren beading telt dat ook :-b

ondanks dat de auto echt wel vies was van de duitse autobahn, was het zicht op de kap wel erg mooi :-"

Ook de trims/dakrail was een mooie beading te zien dankzij 2 lagen Smartwax:
Zo nu kan hij wel weer :D
 
Vindt ik ook wel.
Werkt wel gemakkelijk.
Vooral op zwart komt het echt wa de kleur eruit bling bling..,^^
Heb jij dat ook op die groene auto van je? :p
 
Ik heb het nog niet op m'n auto gesmeerd alleen op het testpaneel.
Eind maart krijgt de auto weer een polijstbeurtje en zal ik de blacklight gaan gebruiken.