• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Drie weken oude Dodo Blue Velvet:

IMG_0684bluevelvet-1.jpg
 
Begin januari deze wagen gedaan en voorzien van een laagje Poorboys Black Hole en afgetopt met de vloeibare Natty`s.
Wagen is daarna dagelijks ingezet voor woon/werk verkeer en anderhalve week geleden weer hier neer gezet.wagen gewassen met de Monello Lavare.
Beading was wat matig vondt ik , maar sheeting was er voldoende:cool:

DSCN8136.jpg
 
Vers gepolijste lak met een (machinaal aangebracht) laagje black hole en (met het handje aangebracht) laagje natty's paste wax:
p4pb8215136.jpg

Genomen met galaxy SII op macro stand:ja
 
Betere telefoon kopen:D

En is dit een ongewassen lak? Want ik vind voor zo'n (vergelijkbaar met de mijne) was dat de beading wel iets minder is:confused:
 
Die van mij is ook met de hand aangebracht:ja
Maar dat was niet mijn vraag; wat was de voorbereiding van de lak voordat je de was aanbracht en in welke staat was de was (hoe oud, hoe vaak gewassen etc) toen je de foto nam?:)_[]
 
@Steevens Wel een swipetest gedaan? Vind de beading ook een beetje teleurstellend? Of was het al langere tijd droog?
 
@ McShine Het was al een tijdje droog..
@ Wittereus ben nog niet echt een bekende in deze wereld..
hoe kan ik dat soort dingen bepalen..?? :schaam
heb hem wel al 2x onder handen genomen met klei en dan is de klei niet heel vies..:)^
 
Steevens zei:
@ Wittereus ben nog niet echt een bekende in deze wereld..
hoe kan ik dat soort dingen bepalen..?? :schaam
heb hem wel al 2x onder handen genomen met klei en dan is de klei niet heel vies..:)^
Is de was net nieuw of al een maand oud?
Heb je de lak gepolijst voordat de was erop is gegaan en hoe?
Je hebt hem dus wel gekleid, maar niet gepolijst?
En als laatste lijkt de foto genomen van een ongewassen auto met een laagje was. Dus heb je de auto gewassen voordat je de foto nam?