• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Moehahaha!! :lol Ik lig in een deuk om de "emotie" wax! rofl

EDIT: Zojuist foto's genomen van de Ibiza. Een verse laag Collinite 476S van afgelopen dinsdag.
 
Gisteren de auto gewassen en voor het eerst even snel nagelopen met Reload. Wat een fantastisch product is dat toch zeg. De manier van verwerken is super.

Is deze beading normaal voor dit product?
Het is aangebracht op een auto dat niet gecleaned is, misschien dat er wat mee te maken heeft. We zijn nu een eenmaal mooie ronde druppels gewend.
 
de beading op mijn auto is ook niet altijd even rond hoor! Zal met vervuiling op de lak te maken hebben denk ik. Als het maar water afstotend is toch.
 
Na een vers laagje DoDo Juice-Purple Haze en een dag regen, zag ik net deze beading druppel tussen alle andere.
IMAG0362.jpg

IMAG0361.jpg
 
De motorkap lijkt een normale lengte te hebben, maar ik weet ervaring dat hij niet veel langer is dan een centimetertje of 60...