• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Zeker weten aangezien er tussen het aanbrengen en heden niets meer aan gedaan is. Alleen het stof afgenomen met een doek en Spray&Wipe.

En ik pak tegenwoordig uit gemakzucht de auto i.p.v. de scooter ... :schaam

1 dag na het aanbrengen van Ibrido :
160513006_zpsc88d0169.webp

:party

Mooie ronde druppels zo Emiel!
Vanochtend na het uitlaten van de hond, kon ik het niet nalaten even twee plaatjes te schieten van de beading op de motorkap en het dak van de rode Ka.
Zit er nu zo'n 4 dagen op .
EX-P-> Collinite 885-> Dodo Juice Orange Crush

2013-05-20092138_zps6b3b37e9.webp

2013-05-20092159_zps06bf9fef.webp

Dan ook mijn eerste beading foto’s maar even dan. 1 Dag na het polijsten en de Surf city garage barrier reef carnabau past wax, pffff…. Ik vindt het zelf niet verkeerd. Dit heb ik nog niet gezien op de A4.

i6cp5f.webp

9i4mlu.webp

2vkhr47.webp

2ir3jir.webp

@Peet...schitterende beading. Ff een beetje off-topic.... jouw schermnaam is recent veranderd toch naar ShuttersPeet?
Als ik nu in het scherm waarin ik aan het typen ben naar beneden scroll...staat jouw oude naam er nog.
Check (afbeelding is niet geheel duidelijk, maar toch):

Maaike;328842 zei:
@Peet...schitterende beading. Ff een beetje off-topic.... jouw schermnaam is recent veranderd toch naar ShuttersPeet?
Als ik nu in het scherm waarin ik aan het typen ben naar beneden scroll...staat jouw oude naam er nog.

Das raar, ik zie wél mijn "nieuwe naam" staan.... ? Alleen bij "het quoten" zie ik het ook? vreemd.
MAAREHHH, nog niet aan de "wax"?

@Peet; jawel, net de eerste laag Jetseal uitgebufd. Moet nu 20 min tussen zitten. Ondertussen dorpels en binnenzijde deuren in de Collinite gezet. Dadelijk tweede laag Jetseal aanbrengen, na 15 min. uitbuffen, weer 20 minuten wachten en dan nog aftoppen met een wax.

Maaike;328880 zei:
@Peet; jawel, net de eerste laag Jetseal uitgebufd. Moet nu 20 min tussen zitten. Ondertussen dorpels en binnenzijde deuren in de Collinite gezet. Dadelijk tweede laag Jetseal aanbrengen, na 15 min. uitbuffen, weer 20 minuten wachten en dan nog aftoppen met een wax.

Zozo alwéér flink bezig. Veel plezier en we zien het resultaat graag verschijnen :ja

Voor de eerste keer Monello Ibrido op de Passat CC gezet, voorafgegaan door een lichte polish van Finale op een groene pad , een IPA wipe-down en vervolgens een laagje EX-P sealant.
DSCF5922.webp

Op het dak is goed de scheidslijn te zien tussen het onbehandelde deel en de Ibridozijde:
DSCF5924.webp

Dankje Peet, maar ik kan zien dat jouw eerste polijstpoging ook tot een fantastisch resultaat heeft geleid.
Lang geleden dat ik in dit topic was maar op een druilerige zondagmorgen van die heerlijk waterknikkers bekijken is niet verkeerd.

CarPro DLux op een tafeltennistafel.

Vergt wat geduld om het in kleine vlakken aan te brengen
Volgende dag een tweede laag gedaan, het moet een vol seizoen mee ...