• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Polishangel Glasscoat 9H Multicolor Sealant

958518_596529733699905_90615108_o_zpsbc827575.webp

Ik kan (nog) niets zinnigs zeggen over de Polishangel aangezien deze er pas 1 dag opzit.

Qua verwerking is het echt makkelijk, het is niet vloeibaar, maar ook niet een vaste substantie. Vergelijk het met de dikte van Mezzo. Ik zal kijken of ik er een (korte) review van kan maken t.z.t.

Colli 845 van 2 weekjes + laatste wasbeurt afdrogen met behulp van Reload..

Foto camera niet bij de hand dus jullie zullen het met Galaxy Nexus foto's moeten doen...:|

IMG_20130521_183326_zps42015ad9.webp

IMG_20130521_162346_zps04f5b21a.webp

IMG_20130521_162411_zps1b842629.webp

Effect van reload op de rubbers...

IMG_20130521_162423_zps1d02c33c.webp

Gewoon omdat het kan...

Nee het leek me wel leuk om eens te testen om de auto na het afspoelen licht in te spuiten met reload en dan af te drogen met een kleine doek zodat de doek verzadigt raakt.

Vervolgens met een droge doek uitbuffen. Werkte prima.

Ook een paar foto's gemaakt enkele dagen terug.

1 maand oude DJ OC + BA getopt met een laagje AF Finale op de lak.

Op de ruiten zit al een maand oude AF Finale (blijft er best lang op zitten)

Op de trims heb ik enkele lagen Valet Pro Talos Protectant gezet. (1:3 verhouding)

IMGP1499.webp

IMGP1502.webp

IMGP1498.webp

Ja ik gebruik de Finale ook gewoon voor tussen de wasbeurten door de wax een beetje te boosten.
Maar vind het wel een geweldig goed product.

En ik had nooit verwacht dat het zo lang op de ruiten zou blijven zitten want ze krijgen regen genoeg te verduren

Ik kon het niet laten en vanochtend een half bekertje water op de motorkap gegooid met dit als resultaat! Nog nooit zoiets gezien, al helemaal nog niet op mijn eigen auto. Gisteren aangebracht en de motorkap was zelfs nog behoorlijk stoffig. Dit is voor mij wel een blijvertje. En de standtijd; van andere Sonax gebruikers al gehoord dat dit ook goed zit. Je krijgt zo de auto niet eens nat om te wassen…. ;)

De Sonax Polymer Netshield;
25akoqx.webp

De beading…………;
2r1zio9.webp

xbmlnc.webp

egv5eo.webp