• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Als ik die fusso beading weer zie, zit ik er aan te denken om deze weer eens te smeren. Als ik dan vlekken krijg. Heb Ik pech. Tis winter hoor
Dan liever een goede bescherming en beading
 
  • Leuk
Reactions: at0ny
Als ik die fusso beading weer zie, zit ik er aan te denken om deze weer eens te smeren. Als ik dan vlekken krijg. Heb Ik pech. Tis winter hoor
Dan liever een goede bescherming en beading
Haha Roy gewoon doen. Ik weet dat je ook stiekem een fusso fan ben (van facebook berichten) dus gewoon doen! Gelukkig nog geen last van vlekken gehad op mijn auto.. wel op de zwarte panda van mijn vrouw. Derna wat minder gebruik en beviel me goed. Gebruik wel een andere soft aplicator ipv de schuim aplicator uit de pot. Die vind ik zelf al te dik smeren is mijn mening.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Beads van de W Finale 6weken oud en de auto 2 weken niet gewassen. Foto een weekje oud

kwe1uk1.png