• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

@Xantoz Ik mis de zachte uni zwarte lak van mijn 350Z ook alleen maar als ie schoon, droog en zonder krassen was, dus alleen het eerste uur na het polijsten zeg maar..

Maar als ie dan schoon en krasvrij was, was het wel de beste kleur!

Je hebt in ieder geval eer aan je werk zo!
 
@350Z je begrijpt me helemaal. Moet idd zeggen dat wanneer hij klaar is dat je met zwart echt in een spiegel kijkt.. maar dan wel eentje die in de badkamer hangt waar je een warme douche neemt... als je je omdraait is ie alweer smerig...
 
Gisteren mijn auto gewassen en als test een laagje Turtle Ice Hybrid Sealant Wax aangebracht.

Hybrid Sealant Wax is ongelooflijk makkelijk aan te brengen, lak is glad en glanzend.
over oude was aangebracht.

118111
 
Even gespeeld met Kenotek Ultra Fine Cut; Swirl Remover en Sealing. Lijkt wel keurig. Zou goed voor een half jaar zijn. Gedaan met kraanwater in een sprayer.
118629


 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS