• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Collonite 845 op een me vers gepolijste auto. Altijd weer zonde om de eerste km er weer mee te maken.
20191103_134055.jpg
 
Toch vind ik de Collonite druppels er anders uit zien..
Ik vond het soms wel irritant hoor die druppels, hij blijft erg lang nat . En in de ochtend als de kofferbak open gaat valt er echt veel water af
 
Recent de Bimmert in de oude Fusso Coat gezet (27-10) en een mooi beading-shotje gemaakt na één week zonder wassen;

20191031_115205.jpg



Niet veel later
(05-11) merkte ik op dat na een nachtelijke regenbui dat de beading plotseling een stuk minder bol was. Gevalletje plak-regen, denk ik;

20191105_171654.jpg



Vandaag was het duidelijk, aan de beading te zien, dat de auto gewassen moet worden;

20191107_080906.jpg
 
Recent de Bimmert in de oude Fusso Coat gezet (27-10) en een mooi beading-shotje gemaakt na één week zonder wassen;

Bekijk bijlage 121362


Niet veel later
(05-11) merkte ik op dat na een nachtelijke regenbui dat de beading plotseling een stuk minder bol was. Gevalletje plak-regen, denk ik;

Bekijk bijlage 121363


Vandaag was het duidelijk, aan de beading te zien, dat de auto gewassen moet worden;

Bekijk bijlage 121364
Foto 1 is echt mooi!
foto 2/3 is geen plakregen maar gevolg van de stikstof crisis...
 
  • Verbluft
Reactions: Quantoxx