• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

IMG_8363.jpg

Gyeon Syncro coating getopt met Cure afgelopen zaterdag.
 
Zag ik inderdaad na het drogen ook, had rondom het logo niet goed gewassen... Moest ook wat snel met die zon op z'n zwarte bolletje.

Hij wordt overigens nog een keer helemaal gepolijst en gecoat (bij detailer), het is echter al 100 keer beter dan toen ik hem in ontvangst nam...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Wasstraat...
Op de verkeerde manier gewassen met de hand.
Smerige doeken. Alles kan...

Nu vind ik het bij deze auto nog mee vallen. Heb foto's gezien waarbij auto's er stukken erger aan toe zijn.
 
Ja dat zou kunnen. Ik las bij het voorstel topic dat de auto sinds november in bezit is en dat de lak toen slechter was dan nu. Vraag me af hoe dat kan er van uit gaande dat de auto nieuw is.
 
Hoe kan het dat de lak van een nieuwe auto zo slecht is dan?
Tesla lak is 'befaamd' om zijn zachtheid. Daarbij is de zwarte lak ook nog eens een single-coat. En wat al helemaal niet hielp is dat er zoveel Model 3s moesten worden afgeleverd, dat ze de schepen in de Amsterdamse haven hebben laten lossen, waar een grote tent stond waarin de auto's van transport bescherming werden ontdaan en afgenomen. Niet gewassen, niet gepoetst, tenzij er een vlek/vogelstront op zat.

Ik had het geluk dat de mijne (met minimaal 100 anderen) een regenbuitje heeft gehad met fijn zand erin, voordat hij werd schoongemaakt....
Bij ophalen zag ik in de regen de swirls en diepere krassen zitten.....Allemaal volgens specs, volgens Tesla. Na lang heen en weer gebel met de lease-maatschappij akkoord gekregen om hem te laten poetsen, zelf de keramische coating betaald. Niet tevreden over, dus dat wordt opnieuw gedaan. Maar eerst nog een nieuwe linker achterkant en bumper, omdat er iemand achteruit tegenaan is gereden...:mad:

Maar iedereen die zich wil uitleven om alles eruit te poetsen, ik kom graag langs en help mee.....;)
 
Is het dan raar als ik een nieuwe auto koop of lease dat ik vind dat ik mag verwachten dat er geen swirls in de lak te vinden zijn?
 
Tesla lak is 'befaamd' om zijn zachtheid. Daarbij is de zwarte lak ook nog eens een single-coat. En wat al helemaal niet hielp is dat er zoveel Model 3s moesten worden afgeleverd, dat ze de schepen in de Amsterdamse haven hebben laten lossen, waar een grote tent stond waarin de auto's van transport bescherming werden ontdaan en afgenomen. Niet gewassen, niet gepoetst, tenzij er een vlek/vogelstront op zat.

Ik had het geluk dat de mijne (met minimaal 100 anderen) een regenbuitje heeft gehad met fijn zand erin, voordat hij werd schoongemaakt....
Bij ophalen zag ik in de regen de swirls en diepere krassen zitten.....Allemaal volgens specs, volgens Tesla. Na lang heen en weer gebel met de lease-maatschappij akkoord gekregen om hem te laten poetsen, zelf de keramische coating betaald. Niet tevreden over, dus dat wordt opnieuw gedaan. Maar eerst nog een nieuwe linker achterkant en bumper, omdat er iemand achteruit tegenaan is gereden...:mad:

Maar iedereen die zich wil uitleven om alles eruit te poetsen, ik kom graag langs en help mee.....;)
Ah ja, dat zou het zijn. Heel leasend Nederland stond natuurlijk in de rij om de 4% bijtelling te krijgen waardoor die dingen als warme broodjes over de toonbank gingen. Niet raar bedoeld naar jou verder hoor, maar natuurlijk wel vervelend dat je auto dan zo afgeleverd is. Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt.
 
Zeker geen rare gedachte! Alleen dat blijkt in de praktijk toch nog wel tegen te vallen. De meeste dealers huren externe bedrijven hiervoor in, die max een half uur krijgen om na wassen de auto in top staat af te leveren......Dat lukt je dus nooit!

En ja, ik was inderdaad één van die 30.000. Waarbij mijn lease afliep en wij alleen nog maar een elektrische auto mogen leasen. De Tesla was de enige waarvan levering in 2019 nog werd gegarandeerd, alle andere merken 'mid 2020'.

Maar buiten de lak issue's om is het een geweldige auto en heb ik er weer een hobby bij....