• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

20210209_142719.jpg
 
Vorige week de auto gewassen en de motorkap met Fusso Coat gedaan, ik vond het wat moeilijk aan te brengen en besloot de rest van de auto met een vloeibare wax (Meguiar's Ultimate) verder te doen. Nu ik vanochtend de motorkap er zo bij zag en het verschil met de rest van de auto, heb ik mijn ziel direct verkocht aan de Fusso Coat en zal ik de volgende keer bij het waxen de extra moeite nemen...even later op de snelweg vlogen de mini-druppels er heerlijk af....

CC580FA1-FA93-44E2-9D2E-D733396DE7B4.jpeg
 
@Simon vW - Haha! Fusso Coat blijft toch wel heerlijk spul qua beading/sheeting, inderdaad.

Effe wat handigheid vinden in het aanbrengen. Zelf volg ik de instructies niet op, maar smeer gewoon als een lompe boer de wax erop. Ik let daarbij wel op dat ik de was in kleine cirkels in de lak masseer (wordt donkerder) en ga daarna door met verdelen tot het een dun, egaal laagje is. (Doe ik met elke wax)

Het afnemen doe ik nadat een swipetest echt een brandschone streep geeft. Na het afnemen loop ik alles nogmaals op m'n gemakkie na met een schone doek.
 
Vooral anderhalve week niet wassen en dan in de ochtend opstaan en hem zo aantreffen. o_O Bathe+ gefoamed, 300km en een vleugje saharazand meegepikt op de terugweg.
 
Afgelopen zaterdag gewassen.
Nagelopen met Meguiar's Gold Class Carnauba Plus Premium Quik Detailer.
Sinds vanmorgen staat deze op parking werk met toch wel wat wind. Velen zullen hier geen schitterend resultaat van vinden.
Maar ik vind dit niet slecht voor tenslotte een quick detailer.
 

Bijlagen

  • Beading dak.jpg
    Beading dak.jpg
    244 KB · Weergaven: 59
  • Beading motorkap.jpg
    Beading motorkap.jpg
    179,8 KB · Weergaven: 61
  • Beading stijl.jpg
    Beading stijl.jpg
    245,1 KB · Weergaven: 65
  • Leuk
Reactions: RoCo en schaef
Vrijdag de motorkap van de GTI in 3 verschillende producten gezet. Rest van de auto in BSD gezet.
Net even wat regen hier dus even naar buiten om te zien of er verschil te zien is. Zelf vond ik het gedeelte waar BSD op zit de druppels wat sneller eraf lopen verder eigenlij weinig verschil.

Gehele Motorkap zoek het verschil. Links Nanolex Sifinish midden Gyeon Ceramic Detailer en Rechts BSD.
IMG_8055.jpg


Nanolex

nanolex.jpg


Gyeon

gyeon.jpg


BSD
bsd.jpg



De Audi staat al twee weken in de Bath + en al 2maal gewassen.

IMG_8061.jpg
 
Laatst bewerkt: