• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Een vleugje zonneschijn erbij maakt mij blij. (Bathe+ op Fusso)
3BA8B4CF-9EED-4A84-BBA1-EF76585E21E9.jpeg
 
Ja die Double Speed Wax komt er in de test van Forensic Detailer ook erg goed uit de bus. Vooral in standtijd.
 
Had ik gezien inderdaad!

De standtijd zal inderdaad wel snor zitten. Dat ik de beading wou testen, spoot ik eerst per ongeluk Surfex 1:4 i.p.v. demi-water....... Dat bead toch niet zo lekker!

Ik moet m'n IK Sprayers wat duidelijker labelen denk ik :joy:
 
Vandaag voor het eerst gewassen met Gyeon Restart. Wat me de laatste maanden opviel was dat het water bij het afspoelen met open slang op de liggende delen wel goed wegliep, maar er toch wat hele kleine druppels bleven hangen aan, wat ik denk, miniscule vervuiling. Bij het afspoelen vandaag was de beading beter dan voorheen en trok alles ook kurkdroog! Wat mij betreft een blijvertje! Ik heb geen video, maar ik hoop dat jullie me vertrouwen ;) Morgen is er een Volvo-bijeenkomst in Best. Gezien de weervoorspelling (30 mm regen) verwacht ik niet dat de auto schoon aankomt, maar misschien maak ik kans op de prijs voor de beste beading!

Edit: dit is Cancoat van meer dan een jaar oud. Ik gebruik ongeveer om de wasbeurt wel een booster als Bathe+, dus niet helemaal eerlijk blablabla. De beading was nu direct na het wassen beter dan de vorige wasbeurt na het gebruik van Bathe+.
 

Bijlagen

  • 20210821_101025.jpg
    20210821_101025.jpg
    423,7 KB · Weergaven: 51
  • 20210821_100954.jpg
    20210821_100954.jpg
    278,7 KB · Weergaven: 51