• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Collinite 476S 10 seconden na het uitwrijven van het laatste paneel.
20210822_155532.jpg
 
Beads op een vuile wagen; die 3 weken niet gewassen is, van een detailer spray van een niet nader te noemen merk.
Na een jaar en 40k km’s, is het beste van de CanCoat wel af.
Volgend jaar in het voorjaar hoop ik nog eens wat tijd te kunnen maken om de wagen een polijstbeurtje te geven en af te werken met een nieuw laagje CanCoat en de Gyeon wax.

IMG_1918.jpg


IMG_1917.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Hean - ''Wel al een 500km erop zitten en een redelijk bevuilde zanderige auto maar ik vind de beading eigenlijk behoorlijk tegenvallen, of zeg ik dan iets geks?''

Eén zin waarin je een vraagt stelt en jezelf al antwoord geeft. :p

De beads lijken mij aardig bol, maar zijn wel wat rommelig. Waarschijnlijk dus door vervuiling.
 
  • Leuk
Reactions: Timm, Hean en RoyR
@Hean een coating geeft een iets andere beading dan een wax is mijn ervaring. Druppels zijn wat groter vaak en minder bol. Maar ziet er na 500 km toch goed uit.
 
  • Leuk
Reactions: Hean
@schaef dat is dan inderdaad dat ik een verkeerde verwachting had. Ik had meer een beading verwacht zoals ik die had met de Nanolex ultra glass sealant waar ze dus echt heel rond zijn.
CB6C8B0C-4071-4002-BE08-9A19DDB2DCD3.jpeg



Dank voor je reactie. Dan is de beading inderdaad zeker niet slecht. En mooi gelijk van grote en verdeling.

Met welk product houd jij de Nanolex Si3d bij? Zie vaak cure voorbij komen maar heeft Nanolex buiten de washcoat daar ook nog een speciaal product voor?
 
Zelf gebruik ik van alles en nog wat. Maar ik heb op mijn GTI nu Syncro zitten. Op de A1 zit Si3d en die top ik af om de 3 a 4 wasbeurten met Sifinsh. Heb ik nu ook voor de vakantie op de GTI gedaan. Is top spul. Maar je kan er denk ik van alles op doen. Ik heb in de kast Gyeon ceramic detailer, Sonax BSD, Techniq, Cure staan en zijn er allemaal wel eens op gegaan.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR