• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

Ik heb hem ook ondergedompeld en uitgeknepen
En het werkt op zich prima , ook geen angst om hem te gebruiken hoor
Maar denk dat ie bij mij geen 3x mee gaat , puur om hoe ie er na 1x uitziet
Wellicht heb ik teveel gebruikt , zal vandeweek eens een foto van de applicator maken

• Leuk
Reacties: Poorte.
Fusso na nevel.
1000014186.webp

Angelwax adviseert 2 lagen maar ik doe ook meestal maar 1 laagje en kom toch enkele maanden toe in dit weer (2-3 maanden op de voorruit) en dan zie je helaas de degradatie wel toenemen.
In standtijd is voor mij de Gtechniq G1 vele malen beter (is ook meer een coating) maar in gladheid en waterafstotendheid blinkt H2go dan net weer uit in mijn persoonlijke mening.

Voor wat het kost een heel goed product van Angelwax!

• Leuk
Reacties: RoyR
Verse Angelwax H2go. Sheet lekker zo te zien!
Voor het eerst gebruikt afgelopen dagen. Tot nu toe zeer tevreden. Afnemen zou ik wel met meerdere doeken adviseren. Maar, word wel spiegeltje glad. En geen water nodig bij het afnemen.
Nu eens kijken hoe lang de werking blijft.

Bekijk bijlage 175237
Bij mij werkt een heel lichtvochtige doek bij de eerste wipe, daarna de droge het beste. Ook na een ruime 15 min wachten lukt het nog.
En inderdaad, spiegelglad en werkt vers al na 30km/h. Wel is het belangrijk de laag goed schoon te houden voor optimale prestaties.

Op alle andere ruiten zonder wisser houdt twee lagen het zeker meer dan een half jaar vol performant vol. Super blij mee! Wel de sprayer na gebruik uitspoelen.

• Leuk
Reacties: AndyVR en RoyR
De 2 lagen H2GO blijven zeer lang op de ruit liggen. Ik denk zelfs dat H2GO de testwinnaar was van Forensic Detailing. De Gtecniq is idd wel de meest duurzame, maar de H2GO haalde denk ik 250.000 whipes op het testpaneel. Maar scoorde overal zeer goed en beste op kostprijs per applicatie, gebruiksgemak, weinig waas van ruitenwisser, enz...

Ik bracht gewoon een verse laag H2GO aan na 6 maanden en dit werkte perfect. Ik dacht, ik ga de ruit eens volledig ontdoen van de H2GO en 2 nieuwe verse lagen aanbrengen...Ik kan u zeggen dat ik gezweet heb. De Glaco compound was allesinds niet voldoende om alles te verwijderen. De resten H2GO zaten zo diep in de poriën van het glas dat ik steeds een olieachtige film zag(zoals diesel op water) toen ik over de ruit wreef en vlekken zag die weer opdroogde. Tot 3 keer heb ik de Glaco compound stevig ingewerkt en afgespoeld en het was niet genoeg. Uiteindelijk maar de Sonax Glass Polish genomen met een microvezel xtra cut pad op een rotary polijstmachine. Daarmee lukte het wel van de eerste keer. Alles was weg, geen olieachtige film meer en geen vlekken. Ik vind de methode van om de 6 maanden een verse laag over de bestaande H2GO beter. Geen gedoe, steeds netjes en egaal aan te brengen op oude laag en niet minder duurzaam. Aangezien ik H2GO ga blijven gebruiken is er dan ook geen redenen meer om die ruit zo diep te reinigen.

Ik gebruik om de oude laag van het voorruit te halen een kleine viltpad op de Flex PXE en een 150mm viltpad op de Rupes in combi met Sonax glaspolish.

Ik gebruik om de oude laag van het voorruit te halen een kleine viltpad op de Flex PXE en een 150mm viltpad op de Rupes in combi met Sonax glaspolish.
Ik heb ook de viltpads, maar ik vind microvezelpads beter werken dan de viltpads voor het specifiek verwijderen van diepe vervuiling of coating uit het glas. De viltpads zijn om glas te polijsten, en nemen de diepe vervuiling of coating moeilijker op en wrijven het alleen maar open.

Ik heb deze tip gekregen van iemand van Carclean een paar jaren geleden, toen ik ook vlekken had bij het verwijderen van Rain-X met Sonax Glass Polish en viltpads. Met de microvezelpad had ik dit probleem niet meer.

• Leuk
Reacties: schaef en Thomaso