• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Post hier je beading fotos.

6507273813_c393a5affb_z.jpg


Goed voorbeeld wat vogelpoep met je waxlaag kan doen!!

6507274785_6f24d15766_z.jpg


6507275581_637bc80b15_z.jpg


6507276465_8f408e55a6_z.jpg


Wax = Collinite 476S

Zit er nu 2 en een halve week op!
 
Ik was van plan het interieur te doen maar bleef even hierbij stil staan :)) :))

Mooi he, opgewaaide douw is het.....

De vrouw is morgen de gehele dag weg met moeders, dus morgen ga ik het interieur aanpakken !
 
Zo gisteren een avondje een garage tot mijn beschikking gehad dus direct mijn Dodo Juice - Blue velvet pro uitgeprobeerd.:party:
Als voorbereiding alleen gewassen met SS&S geen tijd gehad om te kleien en ook maar 1 laagje kunnen aanbrengen. Maar dit ene laagje belooft al veel goeds voor de lente als ze weer een full detail krijgt :heart_eyes:
 
Knoei nice !!!

Is ook een heerlijk waxje de DJ bleu velvet pro.
Heb hem zelf ook panelpotje, maar ik heb toch de purple versie in groot gekocht...
 
+1

Darn had vandaag ook mooie pics kunnen maken van grote druppels op het midden van het dak die steeds kleiner werden naar de randen toe deze waaiden er door de stormwind mooi vanaf prachtig gezicht:heart_eyes:
 
Ik hoorde dat Ivo op pagina 36 zei dat je zand/vuil en kalk vlekken krijgt van beading. Hier heb ik zelf nooit geen last van, hoe is dit bij jullie?
Vaak zie ik dat de onderkant [ onder de siertrips ] van auto's die niet in de wax staan, ze last hebben van aangekoekt vuil of een doffe look.
 
Je zou hier last van kunnen hebben als het heel even regent en hier zand o ander rotzooi in zit, dit was hier in Deventer het geval net voor kerst toen ik net mijn waxlaagje er vers op had gezet, zag er niet uit kon wel janken maar wist beter, even de tuinslang er weer op en het was weer mooi shiny.

Maar wax jij onder de sierlijsten niet dan ? vind ik juist een van de belangrijkste plekken aangezien deze ook het smerigst worden en dankzij de waxlaag makkelijk schoon zijn te maken:rules
 
Mijn wagens zijn in de zomer altijd gauw vies door de regen, alle druppels veranderen bij het opdrogen in vuilkringetjes. In de winter zit er minder vervuiling in de lucht.
 
Klopt dus wat ze zeggen, meer een sheeting dan een beading wax ;)


Dak van de Beetle, beads van Auto Finesse Desire na een dag regen en buiten staan met harde wind (afgelopen week, met die storm)
 
Vorige week mij auto geheel gewassen en daarna twee maal in de wax, Poorboys World Natty's Paste Wax Blue, gezet.
Vandaag ff snel de auto gewassen.

Beading op de velg hihihihi.
druppelsvelg.jpg


Beading op het dak.
druppels.jpg


Toch leuk al die druppeltjes