• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prettige kerstdagen en een blinkend 2012!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
KerstkaartCC.jpg


Beste forumleden,

Er is al weer een jaar voorbij, de tijd vliegt!

In 2011 hebben we met trots onze Monello-lijn mogen uitbreiden met de Ibrido hybride wax, de Perfetto detailerspray én een complete high-end microvezellijn! Ook Diventa Bella, onze detailingservice, is goed van start gegaan en we hebben veel klanten blij en glimmend de deur zien uitrijden.

We gaan in 2012 onverminderd verder, met uitbreidingen en vernieuwingen aan onze website, de Nederlandse website van Dodo Juice, de website van Diventa Bella en de introductie van wederom een aantal nieuwe Monello producten.

Hartelijk dank voor het vertrouwen dat je ons hebt gegund, we zijn blij met je als klant! Uiteraard gaan wij vol enthousiasme door en zien we je ook in 2012 graag bij ons terug.

Heel fijne dagen en een blinkend 2012 toegewenst namens ons hele team:

Handtekeningen.png


P.S. Net als alle voorgaande jaren, hebben we ook dit jaar een mooie actiecode: 'PLUSH2012'. Met deze code krijg je in januari bij je bestelling (vanaf € 50,-) een Monello Peluche Bianco microvezeldoek t.w.v. € 6,99 cadeau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2012!

Ofwel: Veul haail en zeeg'n in 't nije joar!
 
Ook vanuit hier fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol jaar aan het CC team en aan alle forumleden.
 
Van mij ook prettige feestdagen en alvast een gezond 2012 voor de gehele Carclean.com crew. Ook in 2012 kan Carclean.com op mij als trouwe klant rekenen. Misschien dat ik een enkele keer vreemd ga, maar ik beloof het tot een minimum te beperken.:ja
 
Ook van uit België wensen wij hier iedereen een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar toe. :party: